برگزاری چهارمین هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن در چالوس11/08/92

چهارمین همایش هم اندیشی مدیران شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال در هتل پارسیان آزادی شهر چالوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این همایش دو روزه که 8 و 9 آبان ماه امسال برگزار شد، مدیرعامل و برخی اعضای هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مدیران عامل و معاونان 14 شرکت تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن حضور داشتند.

مهندس معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در ابتدای این نشست بر مدل سازی کار تیمی را مورد توجه قرار داده و بر ضرورت برنامه ریزی و پیاده سازی این امر تاکید کردند.

موضوع اصلی چهارمین نشست، بررسی استراتژی های بازاریابی و فروش بود که با محورهایی چون « ارائه تصویری از بازار مسکن و نگاهی به وضع موجود گروه»، « تحلیل استراتژیک بازار»، « نتیجه گیری و تدوین گزینه های بهبود»، « تدوین گزینه های راهبردی و انتخاب اولویت ها» و « بررسی استراتژی بازاریابی و فروش ( تغییر پارادایم و شبیه سازی استراتژیک)» مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت.

در پایان این همایش نیز مهندس معزی به جمع بندی موضوعات مطرح شده در همایش  و ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

یادآور می شود پیش از این نشست هایی در شهرهای مشهد، اصفهان و تبریز برگزار شده بود. گزارش های تکمیلی در خصوص چهارمین نشست متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

همایش مدیران شمال

همایش مدیران شمال  

همایش مدیران شمال  

همایش مدیران شمال 

۱۱ آبان ۱۳۹۲ ۱۶:۰۵
روابط عمومی |