بررسی عملکرد یکساله شرکت «پارس مسکن خزر» در مجمع سالانه05/09/92

عملکرد یکساله شرکت پارس مسکن خزر از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پارس مسکن خزر منتهی به 31 شهریور ماه 92 با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ ششم آذرماه امسال، تشکیل شد.

در این مجمع، ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

در ادامه این مجمع مهندس صمدی مهر، مدیرعامل شرکت پارس مسکن خزر گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 92 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه ، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یکسال انتخاب شد. هم چنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

مجمع شرکت های تابعه 92 

مجمع شرکت های تابعه 92 

 

۱۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۴۳