صورتهای مالی سال 92 شرکت«سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب» تصویب شد04/09/92

سهامداران شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب صورتهای مالی منتهی به 31 شهریورماه 1392 این شرکت را در مجمع عمومی عادی سالانه به تصویب رساندند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب منتهی به 31 شهریور ماه 92 با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ 26 آبان ماه امسال، تشکیل شد.

در این مجمع، ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رئیس؛ امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول، مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، مهندس مهرپاک؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1392به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه ، موسسه حسابرسی فریوران و جواد بستانیان به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل شرکت برای یکسال انتخاب شد. هم چنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

 

 مجمع شرکت های تابعه 92

۱۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۴۰