مجمع شرکت «پارس مسکن سامان» تشکیل شد18/09/92

مجمع سالانه شرکت «پارس مسکن سامان» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پارس مسکن سامان منتهی به 31 شهریور ماه 1392 با حضور 100 درصد سهامداران شرکت در تاریخ 13 آذرماه امسال، تشکیل شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی نیز به عنوان منشی بود.

در ادامه این مجمع، گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره شرکت پارس مسکن سامان توسط مهندس احمدی، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد و بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به 31 شهریورماه سال 1392 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

هم چنین سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یکسال و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شدند.

مجمع شرکت ها آذر 92 

مجمع شرکت ها آذر 92 

مجمع شرکت ها ی تابعه آذر92 

۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۰۸:۴۷
روابط عمومی |