موافق آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر هستم/ سرعت ساخت بالا می‌رود24/09/92

مدیر عامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه قلباً موافق آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر است، گفت: وقتی یک نفر مالک یک چیز باشد، نمی‌توان به او گفت که حق خرید و فروش ندارد.
 

سیدمهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص اظهارات وزیر راه و شهرسازی در برنامه نگاه یک مبنی بر آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر چیست؟ گفت: بنده این اظهارات را نشنیده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که در سایت شهر جدید پردیس خبر اول آن مربوط به ممنوعیت خرید و فروش مسکن مهر است، آیا قلباً موافق آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر هستید، گفت: بله چرا که وقتی یک نفر مالک یک چیز باشد، نمی‌توان به او گفت که حق خرید و فروش آنرا ندارد.

وی ادامه داد: اگر بخشنامه آن صادر شود، ما نیز از این مسأله استقبال می‌کنیم، چرا که با این کار ارزش مسکن‌های مهر بالا می‌رود و متقاضیان آورده خود را به راحتی پرداخت می‌کنند و سرعت ساخت و ساز بالا می‌رود.

هدایت در پاسخ به این سوال که این روزها تغییر مدیران شهرهای جدید به نوعی آغاز شده گفت: هر کسی بخواهد از مسکن مهر استعفا کند، خدا از او راضی نخواهد بود، بنابراین بنده قصد استعفا ندارم.

وی ادامه داد: ماندن در این سمت قطعاً خدمت به مردم است و خدا نیز از او راضی خواهد بود، چرا که در حال حاضر قرار است مشکل 80 هزار مسکن مهر در شهر پردیس با دست‌های ما حل شود.

۲۴ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶