سهامداران«سرمایه گذاری مسکن پردیس» به مجمع رفتند14/10/92

سهامداران شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 92 به مجمع عمومی عادی سالانه رفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با حضور کلیه سهامداران شرکت در تاریخ 8 دیماه امسال، تشکیل شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق به عنوان ناظر اول؛ مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری تهران به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن نیز به عنوان منشی بود.

بعد از رسمیت جلسه، مهندس میرشفیعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد تا در ادامه نیز بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 92 به تصویب حاضران در مجمع رسید.

مصوبه دیگر این مجمع نیز شامل انتخاب موسسه حسابرسی فریوران و «جواد بستانیان» به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل برای یکسال بود. روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال تعیین شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است. این شرکت در تیر ماه 1377 با عنوان دفترنمایندگی شرکت در شهر جدید پردیس تاسیس و دراسفند ماه 1381 به شعبه ارتقاء یافت.  متعاقب آن درسال 1385 با تحت پوشش قراردادن استان سمنان و شهر جدید پردیس با تلفیق دو شعبه سمنان و پردیس ، فعالیت خود را با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس آغاز کرد. این شرکت احداث بیش از 10هزار واحد مسکونی با زیربنای حدود یک میلیون متر مربع اعم از در دست اجرا و تکمیل شده را در کارنامه خود دارد که 4024 واحد مسکونی با زیربنای 441554 مترمربع تکمیل شده و 6495 واحد با زیربنای 630476 مترمربع در دست اجرا دارد. احداث بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در کارنامه این شرکت قراردارد.

مجمع پردیس دیماه92 

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با حضور کلیه سهامداران شرکت در تاریخ 8 دیماه امسال، تشکیل شد. 

۱۴ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۱۴
روابط عمومی |