توزیع سود 135 میلیارد ریالی در مجمع «سرمایه گذاری مسکن شمال غرب» 92/10/21

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سود 135 میلیارد ریالی را در مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 31 شهریورماه 1392 میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با مشارکت بیش از 80 درصد سهامداران شرکت در تاریخ 21 دیماه امسال  با ریاست عباسعلی مینائی به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن رسمیت یافت.

دیگر افراد حاضر در ترکیب هیات رئیسه شامل: مهندس ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان ناظر اول، مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر دوم و امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس نیز به عنوان منشی بودند.

در ابتدای جلسه،  مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال غرب گزارش فعالیت یکساله هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کردند و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی منتهی به 31 شهریورماه92به تصویب مجمع سهامداران رسید.

مصوبه های دیگر این مجمع نیز شامل انتخاب موسسه حسابرسی فریوران به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی کاربرد ارقام به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یکسال بودند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر تبریز با تحت پوشش قرار دادن استا نهای آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی در سال 1369 تاسیس و متعاقب آن در سال 1385به صورت شرکت فعالیت خود را آغاز نموده است در سال 1389 نمایندگی های زنجان و اردبیل نیز تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند و نام شرکت از آذربایجان به شمالغرب تغییر یافت.  درحال حاضر شرکت  4860 واحد مسکونی با زیربنای 605933 مترمربع در 35 پروژه تکمیل و 3642 واحد با زیربنای 394721 مترمربع را در دست  اجرا دارد. این شرکت احداث 1170واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر را در زنجان در کارنامه خود دارد.

مجمع شمالغرب

مجمع شمالغرب

مجمع شمالغرب

۲۳ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۱۲
روابط عمومی |