«سرمایه گذاری مسکن تهران» 120 ریال سود نقدی تقسیم کرد92/10/22

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران سود نقدی 120 ریال را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران منتهی به 31 شهریور ماه 92 با حضور 71/75 درصد سهامداران شرکت در تاریخ 22 دیماه امسال، برگزار شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل:سید احمد مقیمی به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن به عنوان رئیس مجمع، مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان ناظر اول؛ مرتضی احمدزاده به نمایندگی از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به عنوان ناظر دوم و علیرضا محمدی، معاون مالی و اداری شرکت سرمایه گذاری تهران نیز به عنوان منشی بودند.

در ابتدای این مجمع، گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران توسط مهندس نعیمی، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد.

در ادامه جلسه مجمع، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای حاضران قرائت شد و به دنبال آن صورتهای مالی متنهی به 31 شهریورماه سال 1392 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

براساس تصمیم مجمع سهامداران، مقرر شد مبلغ 72 میلیارد ریال سود خالص میان سهامداران شرکت تقسیم شود که به ازای هر سهم مبلغی معادل 120 ریال عایدی منظور شد.

هم چنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای یکسال انتخاب و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که از سال 90 با نماد «ثتران» وارد بازار فرابورس شده است.

فعالیت در حوزه عملیاتی این شرکت همزمان با تاسیس شرکت از اوایل سال 69 با تاسیس شعبه کرج آغاز شد و با گسترش فعالیت های شرکت ، نمایندگی تهران با شروع عملیات اجرائی برج شروع به فعالیت نمود و در سال 1385 با ادغام دو شعبه کرج و تهران شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران تاسیس گردید که حوزه فعالیت آن شهرهای تهران، کرج و قزوین قرارگرفت. در مجموع  این شرکت تا کنون 6211 واحد مسکونی با زیربنای  بیش از 716 هزار مترمربع در قالب 32 پروژه مسکونی و 9 پروژه با کاربری های دیگر را تکمیل نموده است.

مجمع 92 تهران

مجمع 92 تهران  

مجمع 92 تهران

مجمع 92 تهران

۲۳ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۲۰
روابط عمومی |