استراتژی های بازاریابی و فروش 6 شرکت تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن طی دو روز مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت.
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، نشست دو
روزه مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با مدیران 6 شرکت تابعه به
منظور بازنگری در استراتژی ها و برنامه های عملیاتی بازاریابی و فروش طی روزهای 17
و 18 دیماه امسال در شرکت هلدینگ برگزار شد.
طی این دو روز استراتژی های بازاریابی و فروش شرکت های
سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، سرمایه گذاری مسکن
تهران، سرمایه گذاری مسکن پردیس، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و سرمایه گذاری
مسکن جنوب مورد ارزیابی قرار گرفته و پیشنهادها و نظرات لازم برای بازنگری از سوی
مدیران هلدینگ و مدیران شرکت های تابعه ارائه شد.
بازنگری استراتژی های بازاریابی و فروش سایر شرکت های تابعه
نیز در مراحل بعدی انجام خواهد شد.