114 هزار واحد مسکونی مهر در کشور آماده افتتاح است20/01/92

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: 114 هزار واحد مسکونی مهر در کشور در حال حاضر آماده افتتاح است.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، احمد اصغری‌مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز به همراه هیئت همراه خود، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و . . . از مسکن مهر فازهای سه، پنج، هشت و 11 و تونل‌های ارتباطی فازهای 9 و 11 بازدید کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از این طرح‌ها در ارتباط با واگذاری مسکن مهر در کشور گفت:تا امروز، یک میلیون و 130 هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح شده و 114 هزار واحد نیز آماده افتتاح است.

وی افزود: در فاز 11 پردیس، پنج هزار واحد مسکونی تا پایان اردیبهشت ماه آماده می‌شود که در صورت تکمیل خدمات زیربنایی که وعده آن داده شده است، این واحدها تا پایان خرداد ماه امسال آماده تحویل خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: بر اساس قراری که با تمام همکاران در کل کشور گذاشته شده است، پرونده مسکن مهر در پایان سال 94 باید بسته شود.

اصغری‌مهرآبادی ادامه داد: تا پایان سال 94 در صورتی که تمام دستگاه‌های متولی به همراه بانک مرکزی، همکاری جدی داشته باشند و با توجه به تاکید رئیس جمهور که اعلام کرده است پروژه‌های نیمه‌کاره مسکن مهر را باید تمام کنیم، امید است این امر محقق شود.

۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ۰۸:۳۳
فارس |