محاسبه میزان افزایش قیمت مسکونی مهر پرند نهایی شد/اخطار به متقاضیان برای تکمیل زودتر30/01/93

مدیرعامل شهر جدید پرند از نهایی شدن محاسبه میزان افزایش قیمت مسکن مهر پرند خبرداد و گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل مرحله سوم افزایش قیمت مسکن مهر، کار محاسبه میزان افزایش این واحدها انجام شده که به زودی به اطلاع متقاضیان می‌رسد.
 

باران هاشم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا پیامک ارسالی به متقاضیان مسکن مهر برای واریز 30 درصد مبلغ قرارداد تا 10 روز آینده دستورالعمل مرحله سوم افزایش قیمت بوده است گفت: این اطلاعیه ارتباطی با دستورالعمل مرحله سوم افزایش قیمت مسکن مهر ندارد.

وی ادامه داد: این اطلاعیه با این هدف بوده است که متقاضیان مبلغ باقیمانده خود را واریز کنند، تا هرچه سریعتر واحدهای مسکونی تکمیل و واگذار شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند خاطرنشان کرد: در این اخطاریه جدید از متقاضیان درخواست شده تا در 10 روز آینده 30 درصد الباقی مبلغ قرارداد خود را به صورت علی‌الحساب واریز کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تأکید کرد: محاسبه اکثر واحدهای مسکونی مهر در شهر پرند که شامل دستورالعمل مرحله سوم افزایش قیمت می‌شد، انجام شده است که به زودی به طور کامل به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس،شرکت عمران پرند با نام کارگزاری مسکن مهر پرند (شرکت اندیشه‌گستر فردا)  شب گذشته با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر از آنها خواست، تا در 10 روز آینده 30 درصد الباقی مبلغ قرارداد خود را به صورت علی‌الحساب واریز کنند.

بنابراین گزارش، در این اخطار که هدف از آن تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر عنوان شده، آمده است مسئولیت هر گونه تبعات در عدم پرداخت متوجه خود متقاضی خواهد بود.

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۳۳