تشکیل کمیسیون نظارت بر تاخیر مسکن مهر/ کاهش مبلغ قرارداد پیمانکاران در صورت تأخیر10/05/93

مدیرعامل جدید شهر پردیس با بیان اینکه پرداخت افزایش قیمت مسکن مهر به پیمانکاران آغاز شده و این افزایش قیمت مشروط به تحویل به موقع واحدهای مسکونی از سوی پیمانکاران است،گفت.
 

حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت برنامه‌های او سرعت در تکمیل واحدهای مسکونی مهر همزمان با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی است،گفت: این دو مورد لازم و ملزوم یکدیگر هستند و در حد خودمان هر چقدر که در توان داشته باشیم واحدهای مسکونی مهر را همزمان با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما برای سرعت در تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی باید با وزارتخانه‌های ذیربط هماهنگ شویم، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که هیچ تأخیری در افتتاح واحدهای مسکونی مهر ایجاد نشود.

ولی‌پور تأکید کرد: با توجه به شرایط مساعد جوی علاوه بر سرعت دادن برای تکمیل واحدهای مسکونی تلاش می‌کنیم در حد امکان حتی شده یک روز زودتر ‌واحدهای مسکونی را افتتاح و واگذار کنیم.

مدیرعامل جدید شهر پردیس در پاسخ به این سؤال که آیا از بابت افزایش قیمت‌ها در بخشنامه سوم پرداختی به پیمانکاران آغاز شده است،گفت: پرداخت مبالغ از بابت افزایش قیمت‌ها به پیمانکاران آغاز شده است.

ولی‌پور افزود: در بخشنامه سوم افزایش قیمت مسکن مهر موارد مربوط به تأخیر گنجانده شده است به طوری که کمیسیون‌هایی را تشکیل داده‌ایم تا در آن میزان مجاز و غیرمجاز تاخیر در واگذاری‌ها مشخص شود.

ولی‌پور اضافه کرد: سقف تأخیر‌ها را به نفع متقاضی مسکن مهر می‌گذاریم و چنانچه تأخیر از سوی پیمانکاران محرز شد تفاهمنامه به همان قرارداد اولیه یعنی متری 330 هزار تومان باز می‌گردد.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۳۹