مدیرعامل جدید «مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن» منصوب شد17/02/93

«سیدشمس اله نعمتی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت « مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن» از شرکت های تابعه «گروه سرمایه گذاری مسکن» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در حکم «منصور دانایی مقدم»، رئیس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن، آمده است:

«عطف به صورتجلسه مورخ 16/02/1393 هیات مدیره، بدینوسیله جنابعالی به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن برای بقیه مدت تصدی منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از اختیارات تفویض شده توسط هیات مدیره، در پیشبرد اهداف کلان شرکت موفق و موید باشید.»

«نعمتی» جایگزین «حسن آریافر» مدیرعامل پیشین شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن شده است. به همین منظور روز 3شنبه 16 اردیبهشت ماه امسال، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت با حضور مهندس معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شد. در این جلسه مهندس معزی ضمن تبریک به مدیرعامل جدید، از زحمات و تلاش های مدیرعامل پیشین شرکت مهندسین مشاور تقدیر کرد.

شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که با اهدافی چون «طراحی و مهندسی واحدهای مسکونی در قالب مجتمع های آپارتمانی و ویلایی و ساختمان های بلند مرتبه»، « طراحی و مهندسی مجتمع تجاری و آموزشی»، « مدیریت و طراحی ساختمان های سرپرستی بانک مسکن در استان ها»، « مدیریت و طراحی پروژه آماده سازی زمین»، «مدیریت طراحی و مهندسی شهرها» و « صدور خدمات فنی و مهندسی» تاسیس شده است.

این شرکت به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و طراح در رشته های معماری،سازه، سیویل، تاسیسات مکانیکی و برق توانسته است طراحی و مهندسی بیش از 60 هزار واحد مسکونی را درقالب بیش از 300 پروژه در اقصی نقاط کشور انجام دهد.

تودیع و معرفه در مشاور اردیبهشت93 

تودیع و معرفه در مشاور اردیبهشت93 

تودیع و معرفه در مشاور اردیبهشت93 

تودیع و معرفه در مشاور اردیبهشت93 

تودیع و معرفه در مشاور اردیبهشت93 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸
روابط عمومی |