گزارش جلسه تودیع و معارفه- معرفی معاون جدید توسعه فناوری و ساخت «گروه سرمایه گذاری مسکن» 13/03/093

گزارش جلسه تودیع و معارفه- معرفی معاون جدید توسعه فناوری و ساخت «گروه سرمایه گذاری مسکن» 13/03/093
مهندس محسن قالیچه باف یزدی معاون جدید توسعه فناوری و ساخت شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید با حضور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، معاونان، مدیران و کارکنان هلدینگ و برخی از مدیران عامل و معاونان شرکت های تابعه در روز یکشنبه، 11 خردادماه امسال در محل سالن اجتماعات هلدینگ برگزار شد.

بر این اساس، مهندس محسن قالیچه باف یزدی به عنوان معاون جدید توسعه فناوری و ساخت شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن جایگزین مهندس امیرحسین رضوی، معاون پیشین شد. رضوی در حال حاضر مدیرعامل شرکت عمرانی مسکن گستر از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری بانک مسکن است.

مهندس معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن خوشامدگویی به معاون جدید، در خصوص سوابق تحصیلی وی گفت: مهندس قالیچه باف دارای مدارک کارشناسی مهندسی مکانیک (حرارت و سیالات) از دانشگاه خواجه نصیر طوسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) از دانشگاه صنعتی شریف است.

وی افزود: از جمله سوابق مهم کاری معاون جدید می توان به مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ساختمانی عمران پارس جام جم(وابسته به صندوق بازنشستگی صداوسیما)، عضو هیات مدیره سوم و چهارم سازمان نظام مهندسی استان تهران، عضو هیات موسس و هیات مدیره خزانه دار انجمن مهندسین تاسیسات مکانیکی استان تهران، مدیر طراحی شرکت آتی ساز و مدیر دفتر فنی طرح های عمرانی و زیربنایی سازمان صنایع دفاع، اشاره کرد.

مهندس معزی در جریان این مراسم در خصوص اولویت های کاری معاون جدید گفت: شرکت همواره نگاه دقیقی به کیفیت داشته و در این زمینه سرمایه گذاری های زیادی نیز انجام داده است، ولی نیاز است که در این زمینه بازنگری هایی صورت گیرد.

وی افزود: عوامل دیگری چون زمان و بهای تمام شده نیز تاثیر بسیار زیادی در فرآیند ساخت پروژه های شرکت دارند که لازم است با نگاه تازه تری به این دو مقوله و مقوله کیفیت نگاه شده و برنامه لازم را تدوین کرد. هم چنین ضرورت دارد که به سمت بهره گیری از فناوری های نوین در صنعت ساختمان حرکت کنیم که مدیریت تحقیق و توسعه شرکت در این زمینه می تواند اثرگذار باشد.

در پایان این مراسم، مهندس معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن تبریک و ابلاغ حکم به معاون جدید از زحمات و تلاش های معاون پیشین شرکت با تقدیم هدیه ای تشکر و قدردانی کرد. هم چنین برخی از مدیران عامل شرکت های تابعه نیز هدایایی را به رسم یادبود و تقدیر به معاون پیشین اعطا کردند.

تودیع و معارفه در هلدینگ خرداد93 

۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۴۶