«ثشرق» بورسی شد4/4/93

سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (ثشرق) با قیمت هر سهم 2179 ریال در بازار دوم بورس بازگشایی و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این عرضه امروز صبح در محل شرکت بورس اوراق بهادار تهران و با حضور مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن، بورس تهران و مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق انجام شد.

میزان عرضه سهام در روز بازگشایی تعداد 2 میلیون و 448 هزار سهم بود تا با ورود سهام این شرکت به بورس، شمار شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران به 320 شرکت رسید.

نماد معاملاتی«ثشرق» در بخش «مستغلات، اجاره و فعالیت های کار و کسب»، گروه «فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات شخصی یا اجاره ای» و طبقه «فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی یا اجاره ای» و در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.  

مهندس ایرج معزی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن لوح پذیرش ورود «ثشرق» به بورس تهران را از امیرحمزه مالمیر، معاون ناشران بورس تهران دریافت کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق از شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن است که در سال 1369 با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر مشهد با هدف تحت پوشش قرار دادن استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در سال 1369 تاسیس شد.

در سال 1385 فعالیت خود را در قالب شرکتی مستقل آغاز کرده و تا کنون بیش از 5 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 600 هزار مترمربع در قالب 32 پروژه را احداث کرده است. علاوه بر آن، ساخت پروژه های تجاری و اداری متعددی را نیز در کارنامه خود دارد. شرکت در سال 1390 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثشرق » در فرابورس عرضه شد که خوشبختانه و با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت طی این مدت توانست با احراز شرایط لازم، از فرابورس به بورس منتقل شود.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ورود شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق را به بورس تهران به جامعه بزرگ سهامداران و ذی نفعان خود تبریک عرض می نماید.

شمالشرق بورس شد 

شمالشرق بورس شد 

۷ تیر ۱۳۹۳ ۰۸:۳۵
روابط عمومی |