سهام «سرمایه گذاری مسکن زاینده رود» پتانسیل رشد بالایی دارد16/06/93

سهام «سرمایه گذاری مسکن زاینده رود» پتانسیل رشد بالایی دارد16/06/93
معاون مالی و منابع انسانی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: سهام «سرمایه گذاری مسکن زاینده رود» پتانسیل رشد بالایی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه­گذاری مسکن، دکتر نادری در این خصوص گفت: هفته گذشته سهام شرکت سرمایه­گذاری مسکن زاینده­رود با قیمت 3100 ریال در فرابورس عرضه شد. سهام «ثرود» به دلیل شرایط بازار در قیمت­های پایین و جذاب برای سرمایه­گذاران عرضه شده است و با توجه به برنامه و پروژه های شرکت، چشم انداز و آینده روشنی از سودآوری شرکت پیش­بینی می­ شود.

وی در خصوص عملکرد مالی شرکت گفت: این شرکت سود سهم خود را برای سال مالی جاری، 807 ریال پیش بینی کرده که طبق برنامه­ریزی­های انجام شده 100 درصد آن محقق می­ شود. همچنین این شرکت سود هر سهم سال مالی آتی (94) را 839 ریال پیش­بینی کرده است.

دکتر نادری خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی به پایان سال مالی شرکت در شهریورماه و برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه، سهامداران سرمایه­گذاری مسکن زاینده­رود می­توانند به فاصله کمتر از چند ماه از خرید سهام، از سود نقدی مناسبی برخوردار شوند. شرکت گروه سرمایه­گذاری مسکن به عنوان سهامدار عمده شرکت در نظر دارد حدود 80 درصد از سود هر سهم شرکت را که بالغ بر 600 ریال است، تقسیم کند. به عبارت دیگر بالغ بر 600 ریال از قیمت فعلی سهام شرکت در کمتر از چند ماه به سهامداران باز می­گردد.

وی به سهامداران سرمایه­گذاری مسکن زاینده­رود توصیه کرد که صبور باشند و از عرضه سهام خودداری کرده و با دید بلند مدت در این سهم سرمایه­گذاری کنند.

دکتر نادری تصریح کرد: استمرار سودآوری در مجموعه شرکت گروه سرمایه­گذاری مسکن دغدغه همیشگی مدیر عامل و هیات مدیره گروه است و امید می­رود بتوان بازده مناسبی را برای تمامی ذی­نفعان شرکت­های گروه ایجاد کرد.

۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۳۴