مجمع عمومی سهامداران «شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق» برگزار گردید - 93/9/16

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (ثشرق) برگزار گردید و طی آن شرکت ۳۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم را میان سهامداران خود تقسیم کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق منتهی به 31 شهریور ماه 1393 با حضور اکثریت سهامداران شرکت در تاریخ ۱۶ آذر ماه امسال، تشکیل شد.

این جلسه با انتخاب هیات رئیسه با ترکیب ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس، محمد مهدی نادری نور عینی  به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول؛ مهدی امیرآبادی زاده به نمایندگی از بانک دی به عنوان ناظر دوم و سیدعلیرضا سیف زاده عمرانی به عنوان منشی، به طور رسمی آغاز شد.

مجمع 93 شمال شرق  

 

تشریح گزارش عملکرد یکساله هیات مدیره، دستور بعدی جلسه مجمع بود که از سوی مهندس ذاکرالحسینی، مدیرعامل ثشرق برای حاضران ارائه شد. در ادامه بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1393 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. 
در ادامه با تصمیم سهامداران حاضر در مجمع، مقرر شد مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال (۳۰۰ ریال به ازای هر سهم) از محل سود عملکرد سال مالی ۹۳ میان سهامداران شرکت تقسیم شود. 
هم چنین سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یکسال انتخاب شد. روزنامه های خراسان و دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شدند. 
انتخاب هیات مدیره جدید ثشرق
دستور بعدی مجمع سالانه سهامداران ثشرق انتخاب هیات مدیره جدید شرکت بود که ترکیب نهایی ۵ عضو حقوقی هیات مدیره بعد از شماره آرا به شرح زیر انتخاب شدند: 
۱- شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، ۲- شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن، ۳- شرکت سرمایه گذاری البرز، ۴- بانک دی و ۵- شرکت پارس مسکن سامان 
شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن است که چهارم تیرماه امسال از فرابورس به بورس منتقل شد. این شرکت در بخش مستغلات، اجاره و فعالیت های کار و کسب ، گروه فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات شخصی یا اجاره ای و طبقه فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و یا اجاره ای در بورس تهران دسته بندی شده است.
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۷:۲۴
روابط عمومی |