مجمع عمومی سهامداران «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود» برگزار شد - 93/9/25

مجمع عمومی عادی سالانه «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود منتهی به 31 شهریور ماه 1393 با حضور اکثریت صاحبان سهام شرکت در تاریخ 24 آذرماه تشکیل شد. شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود که نخستین مجمع خود را پس از ورود به بازار سرمایه تجربه می کرد، یکی از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن است.

در ابتدای این جلسه مهندس ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ دکتر محمد مهدی نادری نور عینی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول، دکتر امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و آقای مجید سفاری نیز به عنوان منشی انتخاب شده و جلسه رسمیت یافت.

در ادامه این مجمع، گزارش یک ساله فعالیت هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود توسط مهندس مدرس هاشمی، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد و بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی متنهی به 31 شهریورماه سال 1393 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

با تصویب صورت های مالی، مقرر گردید جمعا مبلغ 130 میلیارد ریال (650 ریال به ازای هر سهم) به عنوان سود نقدی میان سهامداران توزیع گردد. بدین ترتیب 81 درصد سود شرکت در سال جاری به صورت نقدی به سهامداران پرداخت خواهد شد.

در ادامه این جلسه  سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای مدت یک سال تعیین شدند.

دستور بعدی جلسه، انتخاب اعضای هیئت مدیره بود که با رای گیری انجام شده، اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت برای دو سال به شرح ذیل انتخاب شدند:

الف) شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)

ب) شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی خاص)

ج) شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن (سهامی خاص)

د) شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز (سهامی خاص)

ه) شرکت پارس مسکن سامان (سهامی خاص)

شایان ذکر است صورت های مالی صورتجلسه مجمع شرکت همانند گذشته از طریق سایت کدال و لینک زیر قابل دسترسی می باشد.

مجمع زاینده رود93-1 

مجمع زاینده رود93-1 

مجمع زاینده رود93-1 

 مجمع زاینده رود93 

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۶