«سرمایه‌گذاری مسکن تهران» 410 ریال سود نقدی تقسیم کرد-93/10/1

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران سود نقدی 410 ریال را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران منتهی به 31 شهریور ماه 93 با حضور 20/76 درصد سهامداران شرکت در تاریخ 29 آذرماه امسال، برگزار شد.

مجمع تهران 93 

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان رئیس مجمع، محمد مهدی نادری نور عینی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق به عنوان ناظر اول؛ عباس بابا گل زاده به نمایندگی از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به عنوان ناظر دوم و علیرضا محمدی، معاون مالی و اداری شرکت سرمایه‌گذاری تهران نیز به عنوان منشی بودند.

مجمع تهران 93 

در ابتدای این مجمع، گزارش یک‌ساله فعالیت هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران توسط مهندس نعیمی، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد.

مجمع تهران 93 

در ادامه جلسه مجمع، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای حاضران قرائت شد و به دنبال آن صورتهای مالی متنهی به 31 شهریورماه سال 1393 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

براساس تصمیم مجمع سهامداران، مقرر شد مبلغ 246 میلیارد ریال سود خالص میان سهامداران شرکت تقسیم شود که به ازای هر سهم مبلغی معادل 410 ریال عایدی منظور شد.

هم چنین سازمان حسابرسی برای مدت یک‌سال به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت انتخاب و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شدند. اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت به مدت 2 سال به شرح ذیل  تعیین شدند:

1) شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

2) شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن

3) شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز

4) شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن

5) شرکت پارس مسکن سامان

 شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که از سال 90 با نماد «ثتران» وارد بازار فرابورس شده است.

 مجمع تهران 93 

مجمع تهران 93 

مجمع تهران 93 

۱ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴
روابط عمومی |