سهامداران شرکت «سرمایه گذاری مسکن جنوب» به مجمع سالانه رفتند93/10/9

سهامداران شرکت «سرمایه گذاری مسکن جنوب» از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برای بررسی عملکرد یکساله شرکت به مجمع عمومی عادی سالانه رفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ ششم ‌دی‌ماه امسال، تشکیل شد.

در این مجمع، ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان رییس؛ محمد مهدی نور عینی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

در این جلسه؛ مهندس حجازی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی منتهی به پایان شهریورماه سال 93 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه ، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یک‌سال و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شدند و اعضای هیات مدیره شرکت برای‌ مدت دو سال به شرح ذیل تعیین گردیدند:

شرکت گروه سرمایه‌‎گذاری مسکن

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران

شرکت  سرمایه‌گذاری مسکن پردیس

شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن

شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن

 شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب از شرکت‌های تابعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن فعالیت خود را در استان‌های جنوبی کشور از سال 1386 آغاز کرده و به عنوان یکی از بزرگترین انبوه سازان جنوب کشور شناخته می‌شود. حوزه فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، استان‌های کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و جزیره کیش است.

مجمع جنوب93  

مجمع جنوب93 

مجمع جنوب93 

 

۹ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۰۱