مجمع سالانه شرکت«سرمایه گذاری مسکن البرز» تشکیل شد - 93/10/17

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت "سرمایه‌گذاری مسکن البرز "به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به پایان شهریورماه 93 برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، این مجمع با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ 17 دیماه امسال، تشکیل شد.

مجمع شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز 

در این مجمع، محمد مهدی نادری نور عینی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان رییس؛ سیروس آیدین به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر اول، میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، آقای نیاوند؛  مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی منتهی به پایان شهریورماه سال 1393به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه موسسه حسابرسی فریوران و آقای جواد بستانیان به ترتیب به عنوان بازرس اصلی  و علی البدل شرکت به مدت یک‌سال و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شدند.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز یکی از شرکت های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن ‌می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نموده است.

 

۱۷ دی ۱۳۹۳ ۱۵:۴۰