گروه سرمایه‌گذاری مسکن، برگزیده بخش انبوه سازی در جشنواره ملی بهره وری شد 93/10/22

گروه سرمایه‌گذاری مسکن، برگزیده بخش انبوه سازی در جشنواره ملی بهره وری شد 93/10/22
گروه سرمایه‌گذاری مسکن، برگزیده بخش انبوه سازی در جشنواره ملی بهره‌وری شد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن: در این جشنواره، گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در بخش گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات در بخش جانبی حائز رتبه برتر شد و موفق به دریافت لوح تقدیر گردید.

گفتنی است این لوح تقدیر بر اساس محاسبات صورت گرفته از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲، توسط سامانه ملی اندازه گیری شاخص های بهره وری ایران و نظر کمیته علمی و داوران از عملکرد شایسته گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بخش انبوه سازی، املاک و مستغلات اهدا شد.

گواهینامه لوح تقدیر از عملکرد شاخص‌های بهره‌وری در بخش جانبی گروه انبوه سازی به گروه سرمایه گذاری مسکن اهدا شد تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان شرکت در عرصه بهره‌وری در صنعت ساختمان کشور افزوده شود. این جایزه بر اساس ارزیابی و مقایسه عملکرد شرکت با شرکت هایی چون آ اس پ، برد سفالین، توسعه ساختمان خوارزمی، سامان گستر اصفهان، بین المللی توسعه ساختمان، عمران و توسعه شاهد، عمران و توسعه فارس، ساختمانی ست، لیزینگ ساختمان سپاهان، طرح ساختمان پارسا، آرمان گستر هشتم اطلس، توسعه صنعت ساختمان غدیر خوزستان، شهرسازی و خانه سازی باغمیشه، صبا آرمه، و ... به شرکت اهدا گردید.

جشنواره ملی بهره‌وری در ۲۱ دی ماه با حضور مقامات، مسئولان و مدیران اقتصادی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، پتروشیمی، بانک و بیمه در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

گفتنی است ششمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری با هدف توسعه نظام جامع سنجش و اندازه‌گیری بهره‌وری در کشور و در راستای تحقق مفاد برنامه‌های توسعه مبتنی بر لزوم بهره‌گیری از ساز و کار اجرایی برای تحقق چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام برگزار شد و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور(معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق ریاست جمهوری) و ده‌ها وزارتخانه و سازمان مستقل دولتی، خصوصی و صدها داور از میان کارشناسان ارشد، استادان، دانشگاه‌ها و مسئولان کشوری بر فرایندهای ممیزی شرکت کنندگان نظارت داشتند.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی بهره وری، سازمان‌های برتر که از میان بیش از ۱۴۰۰ شرکت در قالب ۳۴ گروه مختلف صنعتی انتخاب شده‌اند، در سه سطح تندیس ملی بهره‌وری، لوح تقدیر از عملکرد شاخص‌های بهره‌وری و لوح تقدیر از پروژه ارتقای بهره‌وری مورد تقدیر قرار گرفتند.

تندیس بهره وری 

 

۲۲ دی ۱۳۹۳ ۱۵:۴۹
مدیریت روابط عمومی |