هشتمین هم‌اندیشی مدیران "گروه سرمایه گذاری مسکن" برگزار گردید 93/11/11

هشتمین هم‌اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن در روزهای 8 و 9 بهمن‌ماه 93 به میزبانی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در جزیره کیش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ در این هم‌اندیشی موضوعات مختلف شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، جلسه با تبیین سیاست‌های هلدینگ برای شرکت‌های تابعه برگزار گردید.

همایش هم اندیش جنوب 

بر این اساس دکتر علیجانی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر شرکت‌ها با تاکید بر نقش‌های حاکمیتی هلدینگ، اقدامات در دست اجرای خود را تشریح نمود و خواستار همکاری همه جانبه شرکت‌های تابعه در دستیابی به اهداف شد.

همچنین دکتر نادری نور عینی، معاون مالی و منابع انسانی گروه ضمن تشریح وضعیت شرکت‌های تابعه در بازار سرمایه، برنامه‌های معاونت مالی را تبیین نمود و خواستار پیگیری جدی و مستمر استفاده از روش‌های تامین مالی گردید.

در ادامه مهندس قالیچه‌باف، معاون توسعه فناوری و ساخت ضمن تشریح نقش مدیریت پروژه و مهندس ارزش، خواستار همکاری هرچه بیشتر شرکت‌ها در مسیر پیاده‌سازی کامل و مناسب این مفاهیم و تکنیک‌ها در شرکت‌های تابعه گردید.

بررسی آینده بازار در سال 94 و 95

همایش هم اندیش جنوب 

پس از این بخش، مدیران گروه به هم‌اندیشی در خصوص وضعیت آینده بازار مسکن پرداختند. در این بخش از جلسه که با مدیریت دکتر سعادتمند، مدیر توسعه بازار گروه برگزار می‌شد، موضوعات و متغیرهای مختلف از قبیل: بودجه، نقدینگی، تورم، عرضه و تقاضا و سایر پارامترهای موثر بر بازار مسکن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت

بهینه کاوی نمونه‌های موفق

 در ادامه جلسه مهندس حجازی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب به سخنرانی پرداخت.

در این بخش ضمن تشریح تکنیک‌های جدید ساخت و ساز در کشورهای پیشرفته، راهکارهای اجرایی لازم برای توسعه صنعتی سازی در گروه مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

سخنران بعدی مهندس گل امینی، مدیر فنی شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن بود. وی ضمن نمایش تصاویر از نمونه‌های موفق، مفهوم «ساختمان پایدار» را برای حاضرین تشریح نمود.

بررسی تعاملات بانک مسکن و گروه

در این جلسه میهمانان ویژه‌ای از بانک مسکن نیز حاضر بودند. آقای بلگوری، عضو هیئت مدیره بانک مسکن، آقای ازگلی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن، آقای امید علی، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه مسکن و آقای قاسمی، مدیر امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک مسکن، میهمانان اختصاصی و ویژه مراسم بودند.

در این جلسه ضمن بررسی تعاملات گذشته میان بانک مسکن و شرکت، تعاملات آینده و شیوه بهبود هرچه بیشتر روابط طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

همایش هم اندیش جنوب 

در انتهای جلسه آقای مهندس معزی، مدیر عامل گروه، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران همایش، به جمع بندی مطالب پرداخت. وی در صحبت‌های خود ضمن اشاره به موارد متعدد مطرح شده خواستار هماهنگی بالا میان شرکت‌های تابعه و معاونین و مدیران هلدینگ گردید. مهندس معزی با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین تامین مالی، توجه به این مورد را الزامی دانست. هماهنگی بالا با کمیته فروش، توسعه سیستم مدیریت علمی پروژه‌ها و استفاده گسترده‌تر از فناوری‌های نوین در ساخت و ساز از جمله مهمترین نکات اشاره شده توسط مهندس معزی بود.

شایان ذکر است جلسه هم‌اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن سه بار در سال به میزبانی شرکت‌های تابعه برگزار می‌گردد. این هشتمین دور هم‌اندیشی بود و دوره آینده در اردیبهشت‌ماه سال 94 در شهر همدان برگزار خواهد شد.

همایش هم اندیش جنوب 

۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۵۷
مدیریت روابط عمومی |