مجمع موسس صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان پردیس پارسیان برگزار گردید14/4/94

مجمع موسس صندوق سرمایه­‌گذاری زمین و ساختمان پردیس پارسیان در تاریخ 02/04/1394 در محل شرکت گروه سرمایه‌­گذاری مسکن با حضور 100 درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع پیرو مجوز موافقت اصولی شماره 315694/121 مورخ 16/03/1394 سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل گردید. موسسین این صندوق، شرکت سرمایه‌­گذاری مسکن پردیس، سرمایه­‌گذاری مسکن البرز و شرکت پارس مسکن سامان می­باشند. در این مجمع ارکان صندوق به شرح ذیل انتخاب شدند:


صندوق زمین و ساختمان پارسیان پردیس تیر 94

شرکت گروه سرمایه‌­گذاری مسکن به عنوان مدیر صندوق، شرکت سرمایه­‌گذاری مسکن پردیس به عنوان مدیر ساخت، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان متعهد پذیره­‌نویس و بازارگردان، شرکت مشاور سرمایه‌­گذاری ارزش پرداز آریان به عنوان متولی، شرکت بهستان مسکن پردیس به عنوان ناظر و موسسه حسابرسی فریوران به عنوان حسابرس صندوق

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه­‌گذاری مسکن گفت: این پروژه در استان مازندران و شهر رویان تعریف و طراحی شده است. مهندس معزی افزود: زمین و پروانه پروژه متعلق به شرکت سرمایه­‌گذاری مسکن پردیس (یکی از شرکت­‌های گروه سرمایه­‌گذاری مسکن) است. وی افزود: این صندوق دومین صندوق ثمسکن محسوب می­گردد. صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال­غرب (اولین صندوق) نیز مراحل ثبت نزد اداره ثبت شرکت­‌ها را طی می­‌نماید و امید می­‌رود در تیرماه شاهد پذیره‌­نویسی این صندوق باشیم.


صندوق زمین و ساختمان پارسیان پردیس تیر 94

مدیرعامل شرکت سرمایه‌­گذاری مسکن پردیس گفت: این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت­‌های تابعه گروه سرمایه­‌گذاری مسکن، تلاش دارد با استفاده از تامین مالی از طریق صندوق زمین و ساختمان، این پروژه را در 24 ماه احداث نماید. مهندس میرشفیعی زیربنای ناخالص کل پروژه را بیش از 23.000 مترمربع اعلام نمود که در زمینی به مساحت 34.500 مترمربع طراحی شده است. وی افزود: پروژه در 63 واحد شامل 61 واحد مسکونی و 2 واحد تجاری طراحی شده است.

معاون مالی و منابع انسانی شرکت گروه سرمایه­‌گذاری مسکن گفت: به دنبال افزایش جذابیت واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق­های زمین و ساختمان جهت استقبال سرمایه‌­گذاران می­باشیم. دکتر نادری افزود ثمسکن در نظر دارد نسبت به تعریف اختیار خرید و فروش بر روی واحدهای سرمایه­‌گذاری اقدام نماید به نحوی که حداقل بازده برای سرمایه­‌گذاران تامین گردد. وی افزود تلاش می­شود تا در مرداد ماه شاهد پذیره­‌نویسی واحدهای این صندوق در فرابورس ایران باشیم.


صندوق زمین و ساختمان پارسیان پردیس تیر 94

۱۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸