پایان کارشناسی طرح جامع مسکن/ طرح وارد فاز عملیاتی می‌شود21/4/94

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح جامع مسکن سندی قابل تغییر است و همگام با شرایط اقتصادی و سیاسی کشور به‌روزرسانی می‌شود، گفت: از این پس اعمال نهایی نظرات و عملیاتی کردن طرح جامع مسکن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد مظاهریان در جلسه تدوین نهایی طرح جامع مسکن که با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه‌های مرتبط در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: در طول نگارش این طرح در هر مرحله‌ که بخشی از کار پیش می‌رفت متن نگاشته‌شده در اختیار افکار عمومی و کارشناسان قرار می‌گرفت تا با استفاده از بازتاب فکری آن‌ها طرح اصلاح شود.

*ارائه پیش‌نویس طرح جامع مسکن در شورای هماهنگی اقتصاد نهاد ریاست جمهوری

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ارائه متن کامل پیش‌نویس طرح جامع مسکن به مردم از طریق رسانه‌ها ادامه داد: این کار برای اعمال اظهار نظر کارشناسان بود که در طول یک ماه گذشته بارها در خصوص اظهارات کارشناسان در جلسات مختلف بحث و بررسی شد و آخرین جلسه آن ارائه پیش‌نویس طرح جامع مسکن در شورای هماهنگی اقتصاد نهاد ریاست جمهوری بود.

* از این پس اعمال نهایی نظرات و عملیاتی کردن طرح آغاز می‌شود

وی جلسه دیروز بررسی نهایی طرح جامع مسکن را جلسه پایانی کارشناسی طرح جامع مسکن اعلام کرد و گفت: از این پس اعمال نهایی نظرات و عملیاتی کردن طرح آغاز می‌شود ضمن این‌که این طرح، سندی غیر قابل تغییر نیست و در شرایط مختلف سیاسی اقتصادی کشور بخش‌هایی از آن مورد بازنگری و اصلاح قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح جامع مسکن دبیرخانه پیگیری طرح جامع پیش‌بینی شده تا با پایش شرایط اقتصادی و سیاسی کشور این طرح به روز رسانی شود.

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸