ترکیب هیات مدیره «سرمایه گذاری مسکن پردیس» مشخص شد5/5/94

ترکیب تازه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، شنبه مورخ سوم مردادماه  1394 به دنبال برگزاری جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس، سمت 5 عضو مشخص شد.

بر این اساس، «محسن قالیچه باف یزدی» به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رئیس هیات مدیره؛ «ابوالفضل صومعلو» به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق به عنوان نائب رئیس هیات مدیره؛ «بهرام کوشایی» به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان عضو هیات مدیره؛ «علی اکبر یاسینی» به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن به عنوان عضو هیات مدیره و «علی اکبر میر شفیعی» به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن بع عنوان هیات مدیره منصوب شدند.

همچنین « علی اکبر میر شفیعی » نیز از میان اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل شرکت تعیین شد.

در ادامه جلسه از زحمات اعضای قبلی هیات مدیره شرکت شامل آقایان سید امیر حسین رضوی، عبدالمجید مرادی نسب و سید عباس جزایری تقدیر شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در تیر ماه 1377 با عنوان دفتر نمایندگی شرکت در شهر جدید پردیس تاسیس ور در اسفند ماه 1381 به شعبه ارتقاء یافت. در سال 1385 با تحت پوشش  قرار دادن استان سمنان و شهر جدید پردیس، فعالیت خود را به طور مستقل با نام شرکت سرمایه ‌گذاری مسکن پردیس آغاز کرد. شرایط این شرکت با توجه به اجرای پروژه‌های خاص (آماده سازی زمین 185 هکتاری، احداث آزاد راه، پل و خط انتقال آب) از دیگر شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن متمایز است. این شرکت احداث بیش از 11500 واحد مسکونی با زیر بنای بیش از یک میلیون و دویس  هزار متر مربع اعم از در دست اجرا و تکمیل شده را در کارنامه خود دارد. علاوه بر این ، چند پروژه با کاربری‌های دیگر (ساختمان سرپرستی بانک مسکن، مسجد، مدرسه، مجتمع تجاری و...) توسط این شرکت ساخته شده است.

 شرکت در سال 1393 به سهامی عام تبدیل و مقدمات ورود به بازار سرمایه فراهم شده است.

 

۵ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳