جلسه معارفه شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس جهت عرضه در فرابورس برگزار شد.22/6/94

نشست معارفه قبل از عرضه شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس با حضور مدیر عامل و معاونان شرکت گروه به همراه مدیر عامل و معاونان شرکت پردیس و جمعی از فعالان بازار سرمایه یکشنبه 22 شهریور ماه 1394 در سالن اجتماعات شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این نشست که به منظور اطلاع‌رسانی آخرین فعالیت ها و گزارش‌های مالی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس برگزار شد، فعالان بازار سرمایه پرسش‌ها و نظرات خود را در خصوص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس مطرح کردند و مدیران هلدینگ و مدیر عامل شرکت پردیس به پرسش‌های حاضران پاسخ دادند.


معارفه شرکت پردیس جهت عرضه در فرابورس

در این جلسه، مهندس میر شفیعی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، ضمن معرفی و تشریح فعالیت‌های شرکت، گفت: سرمایه‌گذاری مسکن پردیس پروژه‌های متعددی را در حال احداث دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برج‌های مسکونی و تجاری پردیس المپیک، مجتمع تجاری و اداری سپهر تهرانپارس، مجتمع تجاری یاقوت پردیس و مجتمع‌های ویلایی کلارآباد و رویان در مازندران اشاره کرد. وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ سود دهی، گزارشی را از آخرین وضعیت فروش و ساخت پروژه‌های شرکت ارائه نمود.

در ادامه جلسه دکتر نادری، معاون مالی ومنابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با بیان این‌که گروه سرمایه‌گذاری مسکن یکی از بهترین شرکت‌هایش را برای عرضه در فرابورس آماده کرده است، خاطر نشان کرد. این شرکت با دارایی‌ها و پروژه‌های ارزشمندی که در دست دارد، می‌تواند روند مناسب سال‌های گذشته خود را حفظ نموده و حتی سود خود را افزایش دهد.

همچنین مهندس معزی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن تاکید بر توانمندی‌های شرکت، در خصوص طرح مسکن مهر اجرا شده توسط این شرکت گفت: شرکت پردیس با مدیریت مناسب توانست بدون زیان از این پروژه خارج شود. در عین حال، به دلیل مرغوب شدن زمین‌های متعلق به این شرکت ناشی از احداث بیش از 6000 واحد مسکونی در این اراضی، شرکت توانسته است پروژه‌های مناسب تجاری را در این محدوده تعریف نموده و از این محل، سود مناسبی را برای خود ایجاد نماید.


معلارفه شرکت پردیس جهت عرضه در فرابورس

شایان ذکر است  شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که در پنجم اردیبهشت 1385 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس گردید. در راستای اجرای سیاست‌های تعیین شده هلدینگ، ضمن تبدیل شخصیت حقوقی شرکت به سهامی عام، اقدامات لازم جهت پذیرش و عرضه سهام شرکت در بازار سرمایه در 20 فروردین ماه 1393 تحت شماره 1244 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و از تاریخ 7 اردیبهشت ماه 1393 به عنوان نود و چهارمین نمادمعاملاتی در بازار فرابورس ایران درج گردید.


معلارفه شرکت پردیس جهت عرضه در فرابورس

فعالیت اصلی شرکت طراحی، ارائه خدمات مشاوره‌ای و فنی و مهندسی و اجرای پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن و ساختمان می‌باشد. طراحی و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پژوهشی، فنی و مهندسی و پیمانکاری در بخش عمران و شهرسازی دیگر فعالیت‌های شرکت را تشکیل می‌دهند

نکته قابل توجه این است که این شرکت از منظر سوددهی و فروش، طی سنوات اخیر، بزرگترین شرکت تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن بوده است و با برنامه‌های تدوین شده، همچنان روند روبه رشد خود را ادامه می‌دهد.  شرکت در سال مالی 94 موفق شده است با سرمایه 30 میلیارد تومانی، بیش از 85 میلیارد تومان فروش و بیش از 30 میلیارد تومان سود محقق سازد که پیش بینی شرکت برای سال مالی آتی، سود 40 میلیارد تومانی است. شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس طی روزهای آتی و در صورت انجام مقدمات و مهیا بودن شرایط بازار، در فرابورس عرضه خواهد شد.

پروژه پردیس المپیک


پردیس المپیک

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۹:۰۰