«سرمایه گذاری مسکن پردیس» فرابورسی شد25/6/94

10درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس با نماد ثپردیس با قیمت هر سهم 5400 ریال در بازار فرابورس ایران عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، امروز (چهارشنبه 25 شهریورماه 94) تعداد 30 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در فرابورس ایران عرضه  شد تا این شرکت به عنوان پنجمین زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن وارد بازار سرمایه شود.


عرضه سهام  شرکت سرمایه گذاری پردیس در فرابورس  

گواهی پذیرش در فرابورس، بعد از عرضه سهام از سوی مدیرعامل فرابورس به مهندس معزی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن اعطا شد. مهندس ایرج معزی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن و معاونان در زمان عرضه در جلسه حضور داشتند.

پیش از «ثپردیس»، سهام شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمالشرق، سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، سرمایه گذاری مسکن تهران و سرمایه‌گذاری زاینده‌رود در بازار سرمایه پذیرفته و عرضه شده بود.


عرضه سهام  شرکت سرمایه گذاری پردیس در فرابورس

شایان ذکر است  این شرکت در تیر ماه 1377 با عنوان دفتر نمایندگی شرکت در شهر جدید پردیس تاسیس و در اسفند ماه 1381 به شعبه ارتقاء یافت. در سال 1385 با تحت پوشش  قرار دادن استان سمنان و شهر جدید پردیس، فعالیت خود را به طور مستقل با نام شرکت سرمایه ‌گذاری مسکن پردیس آغاز کرد. شرایط این شرکت با توجه به اجرای پروژه‌های خاص (آماده سازی زمین 185 هکتاری، احداث آزاد راه، پل و خط انتقال آب) از دیگر شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن متمایز است. این شرکت احداث بیش از 11500 واحد مسکونی با زیر بنای بیش از یک میلیون و دویست  هزار متر مربع اعم از در دست اجرا و تکمیل شده را در کارنامه خود دارد. علاوه بر این، چند پروژه با کاربری‌های دیگر (ساختمان سرپرستی بانک مسکن، مسجد، مدرسه، مجتمع تجاری و...) توسط این شرکت ساخته شده است.

 شرکت در سال 1393 به سهامی عام تبدیل و  سهام آن درشهریور 94 به فرابورس عرضه شد


«سرمایه گذاری مسکن پردیس» فرابورسی شد

 

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۰۷