دهمین هم‌اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.10/8/94

دهمین هم اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن در روزهای پنجم و ششم آبان ماه 1394 در هتل بزرگ گاجره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این هم‌اندیشی که به میزبانی شرکت‌های مهندسین مشاورسرمایه‌گذاری مسکن ، بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن و پارس مسکن سامان برگزار گردید، موضوعات مختلف کاری گروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


دهمین هم اندیشی مدیران گاجره آبان 1394

در ابتدای جلسه، دکتر بیژن خرم، استاد برجسته مدیریت به ارائه مباحثی در خصوص تفکر سیستمی و لزوم باز آفرینی سازمان‌ها پرداخت. وی در سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم توجه دقیق به بخش‌های برون سپاری شده و پرهیز از برون سپاری بخش‌های استراتژیک و راهبردی سازمان، جلسات کارشناسی داخلی و نقد بدون واسطه و واهمه در جلسات داخلی را از جمله مهم‌ترین راهکارهای سازمان‌ها برای بهبود های انقلابی و استحاله دانست. خرم افزود: سازمان‌ها بایستی به این مهم همواره توجه داشته باشند و آن را سر لوحه کار خود قرار دهند.


دهمین هم اندیشی مدیران گاجره آبان 1394

مبحث بعدی، تامین نقدینگی از طریق روش‌های نوین بود که دکتر نادری، معاون مالی و منابع انسانی گروه به ارائه آن پرداخت. نادری ضمن بیان مزایا و معایب انواع روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه، به بیان موارد انجام شده در گروه پرداخت.


دهمین هم اندیشی مدیران گاجره آبان 1394

در ادامه جلسه، مهندس احدی، مدیر عامل شرکت مسکن تابلیه و مهندس صالحی، مدیر عامل شرکت توسعه مسکن مهر نوین، به ارائه مطالب در خصوص سوابق و توانمندی‌های این دو شرکت پرداختند و آمادگی خود را جهت ارائه خدمات پیمانکاری به سایر شرکت‌های گروه اعلام کردند.


دهمین هم اندیشی مدیران گاجره آبان 1394

 روز دوم جلسه با حضور میهمانان ویژه شرکت برگزار شد. علیرضا بلگوری، رئیس هیات مدیره؛ مصطفی ازگلی، مدیر عامل شرکت گروه مالی بانک مسکن و عضو هیات مدیره شرکت؛ احمد فرشچیان، عضو هیات مدیره شرکت و نادر قاسمی، مدیر امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک مسکن ضمن حضور در این جلسه، به استماع سخنان مجموعه مدیران گروه به ممنظور بهبود تعامل میان بانک و شرکت پرداخته و ضمن بیان نکات کلیدی در این خصوص، آمادگی بانک جهت همکاری همه جانبه  با شرکت در قالب قواعد و مقررات بانک مرکزی را اعلام نموند. حسن ختام روز نخست همایش، جلسه بررسی عملکرد شرکت‌های گروه بود که با حضور مدیر عامل و معاونین شرکت مادر و مدیران عامل شرکت‌های گروه برگزار شد.


گاجره  

در ادامه جلسه، دکتر رحیمی مقدم، مدیر طرح و برنامه‌ گروه، ضمن ارائه تاریخچه‌ای از روند سازماندهی در شرکت‌های تابعه، به ارائه ساختار  پیشنهادی شرکت‌های گروه پرداخت و سناریو‌های تدوین شده جهت بهبود و اصلاح ساختار این شرکت‌ها را ارائه نمود


دهمین هم اندیشی مدیران گاجره آبان 1394 .

 سخنران بعدی همایش، احمدی نژاد، مدیر فناوری اطلاعات گروه بود که به ارائه مطالبی در خصوص داشبورد مدیریت پروژه‌ها و نیز نرم افزار موبایل گروه پرداخت و انتظارات این مدیریت به منظور حل مسائل و مشکلات و بهبود این موارد را بیان نمود.


دهمین هم اندیشی مدیران گاجره آبان 1394

آخرین ارائه این همایش را سعید سعادتمند، مدیر توسعه بازار گروه ارائه نمود که طی آن ضمن ارائه مطالبی در خصوص نقش برند در دنیای امروز اهمیت توسعه برند گروه، در خصوص یکپارچه سازی دفاتر فروش و نیز انتخاب نام پروژه‌ها به عنوان برخی از گام‌های انجام شده در این خصوص به بیان مطالب پرداخت.


دهمین هم اندیشی مدیران گاجره آبان 1394

در انتهای جلسه، مهندس معزی به جمع بندی مطالب ارائه شده پرداخت. وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به روش‌های نوین تامین مالی، از شرکت‌های گروه خواست در این خصوص توجه ویژه‌ای به خرج دهند. معزی هنچنین اهمیت تبلیغات و برندینگ را بسیار بالا دانست و گفت: تبلیغات محیط پروژه‌های در حال ساخت، موضوعی است که بایستی با نهایت جدیت در گروه اجرا شود. وی ضمن ارائه گزارشی از بهبود جایگاه گروه از نظر انضباط مالی در بورس، از شرکت‌های تابعه خواست نهایت تلاش خود را جهت ارائه گزارشی عاری از بندهای حسابرسی به مجمع به کار گیرند.

شایان ذکر است هم اندیشی‌های مدیران گروه با هدف بررسی عملکرد و نیز هم‌فکری در خصوص موضوعات و مسائل مختلف کسب و کار سالانه سه بار برگزار می‌شود. هم‌اندیشی بعدی در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

۱۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۴۹
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |