مجمع شرکت «پارس مسکن سامان» تشکیل شد1/9/94

مجمع سالانه شرکت «پارس مسکن سامان» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پارس مسکن سامان منتهی به 31 شهریور ماه 1394 با حضور 100 درصد سهامداران روز یکشنبه مورخ اول آذرماه امسال، تشکیل شد.


مجمع سامان آذر94

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به عنوان رییس؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به عنوان منشی بود.

در این مجمع، گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره شرکت پارس مسکن سامان توسط مهندس احمدی، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد و بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی متنهی به 31 شهریورماه سال 1394 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.


مجمع سامان آذر94

روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات نیز برای درج آگهی های شرکت تعیین شد.

شرکت پارس مسکن سامان یکی از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری می‌باشد که در زمره نخستین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه مسکن، املاک و مستغلات می‌باشد. این شرکت توانسته است با داشتن نیروهای جوان، متخصص و در عین حال مجرب، خدمات متنوعی را از ابتدایی‌ترین مراحل ورود مشتری به بازار تا مراحل نهایی و خروج از بازار در زمینه‌های تحقیقات بازار، تهیه طرح‌های امکان سنجی فنی و اقتصادی، جذب شریک و سرمایه گذار، مدیریت بازار یابی  و فروش و سایر خدمات تخصصی حوزه املاک و مستغلات به متقاضیان ارائه می‌نماید.برای شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن فراهم نماید
۱ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۰۳