مجمع سالانه شرکت «سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب» برگزار شد2/9/94

مجمع عمومی عادی به طور سالانه شرکت « سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب » از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه سرمایه‌گذاری مسکن غرب منتهی به 31 شهریور ماه 1394 با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ اول آذرماه امسال، تشکیل شد.


مجمع غرب آذر94

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به عنوان رییس؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی نیز به عنوان منشی بود.


مجمع غرب آذر94

مهندس مهرپاک، مدیرعامل سرمایه‌گذاری مسکن غرب گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1394 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. همچنین روزنامه اطلاعات هم به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب با ماهیت نمایندگی و مرکزیت کرمانشاه با تحت پوشش قرار دادن استان‌های همدان در تابستان 1374 تاسیس و در سال 1386 به صورت شرکت فعالیت خود را به طور مستقل آغاز نمود. این شرکت عملیات اجرایی 18 پروژه مسکونی شامل حدود 2600 واحد مسکونی با زیر بنای حدود 335هزار متر مربع و نیز 4 پروژه تجاری و اداری با زیر بنای کل 35 هزار متر مربع را آغاز نموده که از این میان 20 پروژه با زیر بنای کل حدود 345 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. احداث سرپرستی بانک مسکن کرمانشاه و همدان و برج پاستور همدان از جمله سوابق این شرکت است.

۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۲۳