«سرمایه گذاری مسکن شمال شرق» 251 ریال سود نقدی تقسیم کرد.94-10-7

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرقبا نماد «ثشرق» 251 ریال سود نقدی را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق منتهی به 31 شهریورماه 1394 در تاریخ ششم آذرماه امسال با مشارکت بیش از 69/78درصد  از سهامداران شرکت در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.


مجمع شمال شرق  

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: محمد مقدوری به عنوان رییس؛  ایرج معزی به عنوان ناظر اول؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر دوم، و سید علیرضا سیف زاده عمرانی  به عنوان منشی بود.

در این جلسه؛ مهندس ذاکرالحسینی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی منتهی به پایان شهریورماه سال 94 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.


مجمع شمال شرق

هم چنین مقرر شد از محل سود  سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1394، هر سهم به مبلغ  251 ریال بین سهامداران تقسیم شود.

در ادامه ، روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند.

       شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق از شرکت های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است. این شرکت با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر مشهد با تحت پوشش قرار دادن استانهای خراسان رضوی خراسان شمالی و جنوبی وسیستان و بلوچستان در سال 1369 تاسیس و متعاقب آن در سال 1385 به صورت شرکت فعالیت خود را ادامه داده است. شرکت در سال 1390 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و با نماد "ثشرق" وارد فرابورس شد و متعاقب آن نیز در بورس تهران پذیرفته شدآخرین سرمایه ثبت شده شرکت نیز 600 میلیارد ریال است.

 

 

۷ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶