مجمع سالیانه شرکت«سرمایه‎گذاری مسکن الوند » برگزار گردید.9-10-94

مجمع سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه سرمایه‌گذاری مسکن الوند منتهی به 31 شهریور ماه 1394 با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ هفتم دی ماه امسال،  در سالن جلسات مدیر عامل تشکیل شد.


مجمع سالیانه شرکت«سرمایه‎گذاری مسکن الوند » برگزار گردید.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به عنوان رییس؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به عنوان منشی بود.

مهندس نور بهشت، مدیرعامل سرمایه‌گذاری مسکن الوند گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1394 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه ، روزنامه اطلاعات هم به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.


مجمع سالیانه شرکت«سرمایه‎گذاری مسکن الوند » برگزار گردید.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر اراک در سال 1369 تاسیس شده و در سال 1385 شعبه اراک به نام شرکت پارس مسکن الوند و با تحت پوشش قرار دادن استان‌های مرکزی و قم فعالیت خود را آغاز نمود. در این شرکت عملیات اجرایی حدود 4700 واحد مسکونی با زیر بنای نزدیک به 520 هزار متر مربع در قالب 25 پروژه و نیز 6 پروژه تجاری و اداری با زیر بنای کل حدود 23 هزار متر مربع آغاز شده است که از این میزان 28 پروژه با زیر بنای کل حدود 475 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. احداث سرپرستی بانک مسکن در شهر اراک و پروژه 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) اراک از جمله سوابق این شرکت به شما می‌رود. در سال‌های اخیر نام شرکت به سرمایه‌گذاری مسکن الوند تغییر یافت.

 

 

 

۹ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۵۸