«سرمایه گذاری مسکن زاینده رود» 277 ریال سود نقدی تقسیم کرد.22-10-94

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود نماد «ثرود» 277 ریال سود نقدی را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود منتهی به 31 شهریورماه 1394 در تاریخ 21 دی ماه امسال با مشارکت بیش از 75/90 درصد  از سهامداران شرکت در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

مجمع زاینده رود 1394
 

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: عزیراله شمس سولاری به عنوان رییس؛  ایرج معزی به عنوان ناظر اول؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر دوم، و مجید سفاری  به عنوان منشی بود.


مجمع زاینده رود 1394

در این جلسه؛ مهندس  مدرس هاشمی ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 94 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.


مجمع زاینده رود 1394


هم چنین مقرر شد از محل سود  سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1394، هر سهم به مبلغ  277 ریال بین سهامداران تقسیم شود.

در ادامه، روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند.


مجمع زاینده رود 94

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود(سهامی عام) با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر اصفهان با هدف تحت پوشش قرار دادن استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، و یزد در نیمه اول سال 1369 تاسیس شد و از سال 1385 به صورت شرکت مستقل فعالیت خود راآغاز نمود. تاکنون در این شرکت عملیات اجرایی 50 پروژه مسکونی شامل حدود 6200 .احد مسکونی با زیر بنای کل بیش از 800 هزار متر مربع و 12 پروژه تجاری  و اداری با زیر بنای کل حدود 34 هزار متر مربع آغاز شده است که از ای ن میزان 56 پروژه با زیر بنای کل 795 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. احداث پروژه‌های تجاری خمینی شهر، تجاری محتشم کاشان، تجاری سرو اصفهان، اداری رودکی، مدرسه سرو، باشگاه بانک مسکن چادگان، اداری- تجاری پردیس و سرپرستیبانک مسکن شهرکرد از جمله سوابق این شرکت به شمار می‌رود. علاوره بر این موارد، اجرای پروژه 399 واحدی مسکن مهر شاهین شهر اصفهان نیز در کارنامه شرکت به چشم می‌خورد.

شرکت با تبدیل به سهامی عام، در سال 1393 با نماد «ثرود» در بازار فرابورس پذیرفته و عرضه شد.

۲۲ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۳۷