«سرمایه گذاری مسکن شمالغرب » 237 ریال سود نقدی تقسیم کرد.27-10-94

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب نماد «ثغرب» 237 ریال سود نقدی را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب منتهی به 31 شهریورماه 1394 در تاریخ 23 دی ماه امسال با مشارکت بیش از 30/83 درصد  از سهامداران شرکت در محل آمفی تئاتر  هتل پارس تبریز برگزار شد.


مجمع شمالغرب

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: عباسعلی مینایی به عنوان رییس؛  ایرج معزی به عنوان ناظر اول؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر دوم، و مجید استقی  به عنوان منشی بود.

در این جلسه؛ دکتر کریمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 94 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.


مجمع شمالغرب

هم چنین مقرر شد از محل سود  سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1394، هر سهم به مبلغ  237 ریال بین سهامداران تقسیم شود.

در ادامه، روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند.


مجمع شمالغرب

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب با ماهیت شعبه و مرکزیت تبریز با تحت پوشش قرار دادن استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در سال 1369 تاسیس گردید و در سال 1385 به صورت مستقل به فعالیت‌های خود ادامه داد. در حال حاضر، استان‌ زنجان نیز در حوزه عملیات این شرکت قرار دارد. این شرکت در مجموع حدود هشت هزار واحد مسکونی با زیر بنای حدود یک میلیون متر مربع در 46 پروژه را احداث نموده یا در حال احداث است. همچنین شرکت، احدات ساختمان سرپرستی بانک مسکن تبریز، سرپرستی بانک مسکن زنجان و ساختمان جنبی پروژه آسمان را تکمیل نموده است. شرکت در سال 1392 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثغرب» در بازار فرابورس پذیرفته شد. شرکت با تبدیل به سهامی عام، در سال 1393 با نماد «ثرود» در بازار فرابورس پذیرفته و عرضه شد.

۲۷ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۴۶