مجمع سالیانه شرکت«سرمایه‎گذاری مسکن جنوب » برگزار گردید.28-10-94

مجمع سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه سرمایه‌گذاری مسکن گیلان منتهی به 31 شهریور ماه 1394 با حضور کلیه سهامداران شرکت در تاریخ 28دی ماه امسال، تشکیل شد.


مجمع جنوب 94

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: ایرج معزی به عنوان رییس؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر اول، امید علیجانی به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به عنوان منشی بود.

مهندس حجازی، مدیرعامل سرمایه‌گذاری مسکن جنوب گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 1394 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه ، روزنامه اطلاعات هم به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در سال 1386 از تلفیق شعبه جنوب، کیش، هرمزگان، و کرمان تاسیس شد و در سال 1389 مرکزیت شرکت از تهران به استان هرمزگان انتقال یافت. این شرکت بیش از ده هزار واحد مسکونی با زیر بنای حدود 1.3 میلیون متر مربع در قالب 60 پروژه مسکونی در 8 پروژه تجاری و اداری با زیر بنای  حدود 50 هزار متر مربع را آغاز نموده  که از این مقدار، عملیات اجرایی 61 پروژه با زیر بنای کل حدود 950 هزار متر مربع به اتمام رسیده است.


مجمع جنوب 94

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۰۸