«سرمایه گذاری مسکن تهران» 126 ریال سود نقدی تقسیم کرد.3-11-94

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران نماد «ثتران» 126 ریال سود نقدی را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران منتهی به 31 شهریورماه 1394 در تاریخ 30 دی ماه امسال با مشارکت بیش از 85/80 درصد ااز سهامداران شرکت در مرکزمطالعات و بهره وری و منابع انسانی برگزار شد.

 
«سرمایه گذاری مسکن تهران» 126 ریال سود نقدی تقسیم کرد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: محمد رضا سیفی به عنوان رییس؛  ایرج معزی به عنوان ناظر اول؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر دوم، و علیرضا محمدی  به عنوان منشی بود.

در این جلسه؛ مهندس  نعیمی ابیانه ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 94 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

هم چنین مقرر شد از محل سود  سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1394، هر سهم به مبلغ  126 ریال بین سهامداران تقسیم شود.

در ادامه، روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند.


«سرمایه گذاری مسکن تهران» 126 ریال سود نقدی تقسیم کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران با هدف تحت پوشش قرار دادن شهرهای تهران، کرج و قزوین فعالیت خود را در سال 1373 آغاز کرده و درسال 1385 به صورت شرکتی مستقل، فعالیت خود را با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران آغاز کرد این شرکت تا کنون عملیات اجرایی حدود 6400 واحد مسکونی با زیر بنای بیش از 760 هزار متر مربع در قالب 37 پروژه و 14 پروژه با کاربری‌های دیگر (شامل باشگاه بانک مسکن تهران، مجتمع اداری، تجاری جمهوری، مجتمع نیلو پارک، مجتمع تجاری گلستان اندیشه، مجتمع اداری آفریقا، مدرسه صابرین، مدرسه اندیشه، شهرداری و آتش نشانی و اداری اندیشه) آغاز شده است که از این میزان 64 پروژه با زیر بنای کل حدود 765 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. شرکت در سال 1390 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثتران» وارد فرابورس شد.

شرکت با تبدیل به سهامی عام، در سال 1393 با نماد «ثرود» در بازار فرابورس پذیرفته و عرضه شد.

۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰