بازدید مدیر عامل بانک مسکن از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان - 941105

دکتر بت شکن، مدیر عامل بانک مسکن، با حضور در شهر رشت، از پروژه های در حال احداث و تکمیل شده شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، در این بازدید که با حضور مدیر عامل و برخی از اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان انجام شد، مدیر عامل بانک مسکن ضمن بازدید از پروژه های شرکت، در جریان پیشرفت این پروژه ها و روند اجرایی آن ها قرار گرفت.

مهندس صمدی مهر، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، در خصوص روند اجرایی پروژه ها توضیح داد: شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان همواره تلاش نموده است پروژه هایی با بازده اقتصادی بالا و با کیفیت را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. پروژه های این شرکت در شهر رشت، همواره به خوشنامی شناخته شده و از نظر کیفیت در زمره بهترین پروژه های این شهر قرار دارند.

شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، یکی از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن است که فعالیت های اجرایی خود را در استان گیلان انجام می دهد. این شرکت تا کنون چندین مجتمع مسکونی، تجاری و اداری را در شهرهای رشت و انزلی احداث و به مشتریان تحویل نموده است که از جمله آن ها می توان به مرکز خرید ایرانیان، مجتمع مسکونی افرا، پروژه 1600 واحدی لاکانشهر و چندین پروژه بزرگ دیگر اشاره نمود.

بازدید دکتر بت شکن از شهر رشت 4  

 

بازدید دکتر بت شکن از شهر رشت 3  

 

بازدید دکتر بت شکن از شهر رشت 2

۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۳۸