آغاز تحویل ۶۰ هزار قرارداد مسکن مهر پردیس از هفته آینده/ برخی قراردادها جعل شده‌اند7-11-94

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه از هفته آینده تحویل قراردادهای مسکن مهر شهر پردیس با سرعت آغاز می شود،گفت: جعل برخی قراردادهای مسکن مهر باعث شد تا قراردادهای جدیدی با درصد امنیتی بالا تهیه و از هفته آینده در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گیرد.

حبیب‌الله طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود قرار است یک تا 2 میلیون تومان به شرط تحویل کلید به قیمت‌های مسکن مهر پردیس و پرند اضافه شود، گفت: این افزایش قیمت نیست، بلکه مربوط به دریافت حق انشعابات بوده است.

وی افزود: قیمت 37 میلیون و 700 هزار تومان بدون هزینه کنتور و انشعابات بوده است و ما با دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل شرکت گاز، آب و برق هماهنگ کردیم چون هر بلوک ساختمانی، برق سه فاز نیز نیاز دارد به همین دلیل توافق شد به مجموع هزینه‌ دستگاه‌های خدمات‌رسان دو میلیون تومان علاوه بر رقم اولیه‌ا که 37 میلیون و 700 هزار تومان بود اضافه شود پس تغییر ارقامی صورت نگرفته است.

معین ویژه پردیس در پاسخ به این سؤال که اما طبق صورتجلسه‌هایی که به امضاء مدیر اسبق پردیس هم رسید،گفته شده است که هزینه انشعاب از متقاضیان دریافت شده است،گفت: ما هزینه انشعاب را به صورت فردی و تفکیکی دریافت نکرده‌ایم بلکه بابت هزینه کل از آنها هزینه دریافت می‌شود.

وی افزود: گفته‌ها و اسناد مدیر عامل اسبق شهر پردیس مربوط به فاز 3 پردیس بود و کسی ادعا این را ندارد که حق انشعاب از آنها بگیرد و حتی فاز 9 مسکن پردیس هم حق انشعابات را پرداخت کرده‌اند.

به گفته وی، به هر حال افزایش قیمت مسکن مهر مربوط به هزینه انشعاب است با تأکیدی که بر تحویل کلید تا پایان سال شده است.

فرایند تحویل قرارداد به متقاضیان مسکن مهر پردیس از هفته آینده شروع می‌شود

طاهرخانی در پاسخ به این سؤال که برخی متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید پردیس اعلام می‌کنند که کل مبلغ 37 میلیون تومان اعلام شده در قرارداد را در سال 91 پرداخت کرده‌اند،اما هنوز قراردادی به آنها تحویل داده نشده است، گفت: انتخاب واحدهای مسکن مهر تسریع شده است.مشکلی که داشتیم باعث شده بود که انتخاب واحد کاهش یابد بنابراین به 60 هزار صورتجلسه انتخاب واحد رسیده‌ایم و از هفته آینده فرایند تحویل قراردادها به متقاضیان مسکن مهر پردیس شروع می‌شود.

جعل برخی قراردادهای مسکن مهر پردیس/قراردادهای با درصد امنیتی بالا

وی با اشاره به جعل برخی قراردادهای مسکن مهر شهر پردیس ادامه داد: در این روش قراردادهای ضد جعل آماده شده است که با درصد امنیتی بالا از هفته آینده تحویل آنها آغاز می‌شود.

به گفته وی، متقاضیانی که انتخاب واحد دریافت کرده‌اند به تدریج برای تحویل قراردادهای خود دعوت می‌شوند.

طاهرخانی در خصوص فاز 11 شهر پردیس نیز گفت: قیمت نهایی مسکن مهر فاز 11 شهر پردیس اعلام شده و دیگر افزایش نخواهد داشت.

۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱