بازدید مهندس معزی از روند اجرایی پروژه ستاره کیش 01-12-94

بازدید مهندس معزی از پروژه آماده تحویل فاز 4 ویلایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های بلند مرتبه ستاره کیش

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛  مهدس معزی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن روز دوشنبه ، 26 بهمن ماه 1394 با حضور در جزیره زیبای کیش، از پروژه های در حال اجرای شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب بازدید به عمل آوردند.


بازدید مهندس معزی از کیش بهمن 94

 در این بازدید مهندس معزی ضمن بررسی روند اجرایی پروژه های بلند مرتبه ستاره کیش ،  بر تسریع در اجرای پروژه ها در کنار رعایت کیفیت ساخت  به منظور حفظ و توسعه برند گروه نزد مخاطبان و مشتریان تاکید نموند. در این بازدید مهندس حجازی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، مهندس مقدم مدیرشعبه کیش و همچنین پرسنل فنی و اجرایی شعبه کیش ایشان را همراهی می نمودند

بازدید مهندس معزی از کیش بهمن 94
 

در ابتدای بازدید مهندس حجازی توضیحاتی در خصوص روند اجرایی بلوک های بلند مرتبه پروژه ستاره کیش ارائه نمودند  .

مهندس معزی در ادامه بازدید از بلوک های ویلایی آماده تحویل فاز 4 ستاره کیش دیدن کرده ، ضمن تاکید بر تحویل به موقع واحدها ، از رضایت مندی مشتریان به عنوان یکی از اصول اصلی مجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن یاد کردند.

در پایان با افتتاح  یکی از واحدهای آماده تحویل پروژه 73 واحدی فاز 4 ویلایی ستاره کیش و آغاز تحویل این واحد ها  6 ماه زودتر از موعد به خریداران ، برگ زرین دیگری در کارنامه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ورق خورد .

لازم به توضیح است پروژه ستاره کیش از بزرگترین پروژه‌های در حال احداث شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب می‌باشد. این پروژه در زمینی بالغ بر 18 هکتار در یکی از بهترین نقاط مسکونی جزیره زیبای کیش در شهرک صدف واقع شده است

 
بازدید مهندس معزی از کیش بهمن 94

۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۴۷