«سرمایه گذاری مسکن الوند» فرابورسی شد4-3-95

10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند با نماد «ثالوند» با قیمت هر سهم 2200 ریال در بازار فرابورس ایران عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، امروز (سه شنبه 4 خرداد ماه 95) تعداد 30 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در فرابورس ایران عرضه  شد تا این شرکت به عنوان ششمین زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن وارد بازار سرمایه شود.

 
عرضه سهام الوند در فرابورس

گواهی پذیرش در فرابورس، بعد از عرضه سهام از سوی مدیرعامل فرابورس به مهندس امینی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن اعطا شد. مهندس محمد رضا امینی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن و برخی از معاونین و مدیران گروه و همچنین مدیر عامل و هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در زمان عرضه در جلسه حضور داشتند.
پیش از «ثالوند»، سهام شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، سرمایه گذاری مسکن تهران، سرمایه‌گذاری زاینده‌رود  و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در بازار سرمایه پذیرفته و عرضه شده بود.

 
عرضه سهام الوند در فرابورس

شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر اراک در سال 1369 تاسیس و در سال 1385 شعبه اراک به نام شرکت پارس مسکن الوند و با تحت پوشش قراردادن استان‌های مرکزی و قم فعالیت خود را آغاز نمود. در این شرکت عملیات اجرایی حدود 4700 واحد مسکونی با زیربنای نزدیک به 520 هزار مترمربع در قالب 26 پروژه و نیز 12 پروژه تجاری و اداری با زیربنای کل حدود 47 هزار متر مربع آغاز شده است که از این میزان 27 پروژه با زیربنای کل حدود 500 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. احداث سرپرستی بانک مسکن در شهر اراک و پروژه 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) اراک از جمله سوابق این شرکت به شمار می رود. در سال 1392 نام شرکت به سرمایه گذاری مسکن الوند تغییر یافت

 
عرضه سهام الوند در فرابورس

۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۱۰