فرهاد یاسمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب شد - 950316

مهندس فرهاد یاسمی به عنوان مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب منصوب و جانشین دکتر علی اکبر کریمی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مراسم تودیع دکتر کریمی و معارفۀ مهندس یاسمی، روز پنجشنبه سیزدهم خرداد ماه 1395 در محل سالن جلسات دفتر مرکزی شرکت شمالغرب برگزار گردید. شایان ذکر است کریمی پس از برگزیده شدن به عنوان منتخب مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، از سمت مدیر عاملی شرکت شمالغرب استعفا داده بود.

در این جلسه که با حضور امینی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و معاونین شرکت گروه، جمعی از مدیران بانک مسکن، هیئت مدیرۀ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و جمعی از مدیران و پرسنل شرکت برگزار گردید، آقای امینی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های بی دریغ دکتر کریمی، برایشان ارزوی موفقیت نموده و برای آقای مهندس یاسمی به عنوان مدیر عامل جدید نیز آرزوی توفیق نمود.


تودیع و معارفه کریمی و یاسمی

مهندس یاسمی که از چهره‌های آشنا و با سابقه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب است، حدود 15 سال سابقۀ فعالیت در این شرکت و در پست‌های متعدد و مهمی از جمله معاونت فنی و اجرایی و عضو هیئت مدیره شرکت را در کارنامه خود دارد. یاسمی تعریف سبد پروژه‌های متفاوت و با در نظر گرفتن تمامی جوانب و امکانات شرکت، ورود به بخش‌های ساخت و ساز مرتبط با حوزه گردشگری، نزدیک شدن به سایر شرکت‌های گروه و هم‌افزایی و نیز استفاده از سرمایه‌گذاران خارجی و جذب آن‌ها را از جمله اولویت‌های خود بر شمرد و گفت: امیدوارم با هم‌افزایی با شرکت‌های گروه، بتوانیم شرکت را بیش از گذشته در مسیر رشد و تعالی پیش ببریم.


تودیع و معارفه کریمی و یاسمی 3

امینی، مدیر عامل گروه نیز در این جلسه ضمن تاکید بر دقت، توسعه‌گرایی و سلامت به عنوان اهداف شرکت، به تشریح اولویت‌های کاری شرکت شمالغرب پرداخت. وی ضمن تاکید بر ایجاد هم‌افزایی میان شرکت‌های تابعه گروه با یکدیگر و نیز با بانک مسکن، بر بازگشت شرکت به مسیر اصلی خود و ورود به پروژه‌های ویژه و خاص تاکید کرد.


تودیع و معارفه کریمی و یاسمی 2

شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، از زیر مجموعه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که در استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل فعالیت می‌کند.

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴