بازدید مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پروژه ستاره کیش24-3-95

محمد رضا امینی و معاونین گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور در جزیره زیبای کیش، از پروژه ستاره کیش بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، روز دوشنبه، 17 خرداد ماه، محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه به همراه معاونین، ضمن حضور در جزیره زیبای کیش از پروژه ستاره کیش بازدید نمودند. در این بازدید، حجازی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، گزارشی از روند اجرایی پروژه ارائه و برنامه‌های آتی این شرکت را برای پیشرفت هر چه سریع‌تر پروژه و دستیابی به تمام اهداف از پیش تعیین شده تشریح نمود.

 
بازدید مهندس امینی از کیش خرداد 95

امینی نیز در این بازدید، با تاکید بر اهمیت پروژه ستاره کیش برای گروه و همچنین با توجه به پتانسیل‌های موجود در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، تاکید کرد: «با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب در زمینه‌های فروش و برند سازی، می‌توانیم شاهد موفقیت روز افزون پروژه بود و در این راستا مجموعه گروه، از هیچ گونه کمکی به شرکت جنوب مضایقه نخواهد کرد». وی همچنین با اشاره به برنامه‌های دولت برای توسعه مناطق جنوبی کشور، نکاتی را در خصوص فرصت‌های موجود در کرانه خلیج همیشه فارس و دریای عمان و همچنین جزایر دیگر واقع در خلیج فارس بیان نمود و از مدیریت شرکت جنوب خواست با انجام مطالعات دقیق، امکان استفاده هر چه بیشتر از این فرصت‌ها را بررسی نماید.


بازدید مهندس امینی از کیش خرداد 95

شایان ذکر است پروژه ستاره کیش، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تعریف شده در این جزیره است که در دو فاز اصلی ویلایی و بلند مرتبه شامل حدود 2000 واحد مسکونی و همچنین مجتمع تجاری و خدماتی در داخل پروژه، در قلب این جزیره و در شهرک صدف در حال اجرا است. مالک و مجری پروژه، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب می‌باشد.


بازدید مهندس امینی از کیش خرداد 95

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴