ابراهیمی به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات منصوب شد30-5-95

طی حکمی از سوی محمدرضا امینی، «سید فریبرز ابراهیمی» به عنوان سرپرست جدید مدیریت فناوری اطلاعات شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید مدیریت فناوری اطلاعات  با حضور محمد رضا امینی، مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن روز شنبه 30 مرداد ماه امسال، در سالن جلسات دفتر مدیر عامل، برگزار شد. در این جلسه «سید فریبرز ابراهیمی » به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات جایگزین «سید شهرام احمدی نژاد» مدیر پیشین شد که حدود 10 سال عهده‌دار این سمت در گروه سرمایه‌گذاری مسکن بود. ابراهیمی نیز پیش از این در واحد مدیریت فناوری اطلاعات فعالیت داشته و مدتی را نیز به عنوان قائم مقام مدیریت فناوری اطلاعات فعالیت داشته است.

در این جلسه، امینی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات احمدی نژاد گفت: با توجه به اهمیت روزافزون فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات بایستی نسبت به ادامه اقدامات مثبت انجام شده در زمان تصدی مدیریت آقای احمدی نژاد اقدام نموده و گام‌های جدیدی را در ادامه گام‌های قبل بردارد.
در این جلسه همچنین ابراهیمی ضمن تشکر از مدیر عامل گروه جهت اعتماد به ایشان، از زحمات احمدی‌نژاد تشکر نمود و از کارکنان واحد نیز خواست همانند گذشته وی را در دستیابی به اهداف یاری نماید. احمدی نژاد نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران واحد فناوری اطلاعات، برای ابراهیمی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

تودیع ومعارفه در it  30 مرداد ماه 95

تودیع ومعارفه در it  30 مرداد ماه 95

تودیع ومعارفه در it  30 مرداد ماه 95

 

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۵۴