بازدید مدیر عامل وهیات همراه از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب 1-6-95

محمدرضا امینی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و معاونین ایشان از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب در شهر‌های همدان و کرمانشاه بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان روند اجرا و جزییات این پروژه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ امینی به همراه معاونین، روزهای یکشنبه  و دوشنبه، 31 مرداد و اول شهریور ماه 95 با حضور در شهر های همدان و کرمانشاه از دو پروژه میلاد همدان و منزه کرمانشاه بازدید به عمل آوردند و طی نشستی با مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب، از نزدیک در جریان روند اجرا و جزییات پروژه‌‎ها قرار گرفتند. پروژه منزه کرمانشاه در بافت فرسوده کرمانشاه واقع گردیده و شامل 72 واحد مسکونی و 6واحد تجاری می باشد. همچنین پروژه میلاد همدان نیز یکی از بهترین و شاخص‌ترین مجتمع‌های تجاری این شهر است که توسط این شرکت احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.
شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه غرب از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن است که در استان‌های کرمانشاه، همدان و سنندج فعالیت می‌نماید و تاکنون پروژه‌های شاخص فراوانی در این استان‌ها به انجام رسانده است.

بازدید امینی از منطقه غرب اول شهریور 95

بازدید امینی از منطقه غرب اول شهریور 95

بازدید امینی از منطقه غرب اول شهریور 95

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۳۳