مدیر عامل و هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران منصوب شدند

امروز یکشنبه، 28 شهریور ماه 1395، محمدرضا امینی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران را منصوب نمود.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در جلسه‌ای که با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، برخی از مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین هیات مدیره و برخی از کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران برگزار شد، «امید علیجانی» به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران منصوب و جایگزین حسین نعیمی ابیانه، مدیر عامل پیشین این شرکت شد که از زمان تاسیس این شرکت مدیر عاملی آن را بر عهده داشت.

تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 7

تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 6

در ادامه جلسه، امینی رفع مشکلات اجرایی پروژه‌ها و به گردش انداختن دارایی‌های راکد را مهم‌ترین نیاز شرکت در شرایط حاضر دانست و گفت: «دکتر علیجانی با سابقه فعالیت بیش از 20 سال در شرکت‌های ساختمانی، می‌تواند روند رو به رشد شرکت را تسریع نموده و شرکت را در مسیر رشد و تعالی پیش ببرد». وی ضمن تشکر از زحمات مهندس نعیمی در زمان مدیر عاملی شرکت، وی را یکی از ارزنده‌ترین نیروهای سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد که گروه همچنان بتواند از مشاوره و نظرات ایشان بهره‌مند باشد. امینی همچنین خواستار ایجاد ترکیب بهینه‌ای از پروژه‌ها در شرکت شد و افزود: «در شرکت‌های ساختمانی، لازم است همواره پروژه‌های مختلفی در مراحل مختلف طراحی و انتخاب زمین، اجرا و فروش موجود باشند تا جریان نقدینگی شرکت همواره در وضعیت مناسبی مدیریت شود که امیدوارم هیات مدیره جدید بتوانند بهتر از قبل این چرخه را در شرکت ایجاد کنند».

در ابتدای جلسه، مهندس غفاری، از پرسنل با سابقه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، مهندس نعیمی را یک انسان اخلاق مدار و دوست داشتنی توصیف کرد و افزود: «در طی دوره مدیریت ایشان، علاوه بر سجایای اخلاقی فراوان، شاهد اقدامات مثبت و تاثیرگذار بسیاری بودیم که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اجرای بیش از یک میلیون متر مربع پروژه در طول دوره تصدی ایشان در شرکت تهران، توسعه استفاده از فناوری‌های نوین، انجام مقدمات و مراحل اجرایی ورود شرکت به بازار سرمایه و عملکرد مناسب ایشان در حوزه مدیریت سرمایه‌های انسانی اشاره کرد». وی ضمن تقدیر از نعیمی، برای علیجانی در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کرد.

 تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 9

در این جلسه همچنین علیجانی ضمن تشکر از زحمات نعیمی، کار تیمی و همدلی را رمز موفقیت شرکت‌ها دانست و گفت: «امیدوارم بتوانیم با کمک همکاران شرکت تهران و ایجاد هم‌افزایی در زنجیره ارزش هلدینگ، بتوانیم به رشد و پیشرفت هر چه بیشتر دست یابیم». علیجانی پیش از این به مدت بیش از 4 سال در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان معاون امور شرکت‌ها و پس از آن (با ادغام این معاونت با معاونت برنامه‌ریزی) به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور شرکت‌ها مشغول فعالیت بود.

در پایان جلسه، امینی طی احکامی جداگانه، آقایان حسین حیدری، حسن عابدی، محمد قضاوی خوراسگانی و امید علیجانی را به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت منصوب و ایشان را جایگزین محمدرضا سیفی، علی اصغر یمینی‌فر، علیرضا محمدی، نادر قاسمی ایمنی و حسین نعیمی ابیانه شدند که پیش از این اعضای هیات مدیره شرکت را تشکیل می‌دادند. امینی خود به عنوان پنجمین عضو در ترکیب هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران حضور خواهد داشت.

 تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 5

تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 4

تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 3

تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 2

 تودیع و معارفه علیجانی شرکت تهران 1

۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۴۰