عضو جدید هیات مدیره «شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند» منصوب شد

امیری به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند منصوب و جایگزین غفاری در ترکیب هیات مدیره این شرکت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، محمدرضا امینی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در جلسه هیات مدیره شرکت الوند، طی حکمی مجید امیری را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند منصوب کرد. شایان ذکر است امیری هم‌اکنون به عنوان مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی فعالیت می‌نمایند.
در این جلسه، امینی بر تکمیل سبد پروژه‌های شرکت تاکید نمود و گفت: یکی از سیاست‌های ابلاغی بانک، ساخت و ساز در بافت فرسوده و انبوه سازی مسکن برای اقشار میان درآمدی است که شرکت بایستی در این حوزه نهایت تلاش را داشته باشد. وی حفظ کیفیت تولیدات و ارتقای برند را در کنار توجه به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، از اولویت‌های اساسی هیات مدیره دانست و در عین حال تاکید کرد: «طراحی محصولات تولیدی شرکت بایستی متناسب با نیاز مشتریان و بر اساس تحقیقات بازار صورت پذیرد تا ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان، از رکود سرمایه جلوگیری شود». در همین راستا امینی تدارک تیم حرفه‌ای جهت اخذ نیازها و شرایط مشتریان را از الزامات دانست.
امینی در ادامه اظهار داشت: «شعب بانک مسکن در سراسر کشور یکی از امکانات خوب برای معرفی و عرضه واحد‌های احداثی شرکت است و ارتباط موثر با بانک مسکن، کمک شایان توجهی به رسیدن شرکت به چشم‌انداز وضع شده خواهد داشت».
در پایان جلسه امینی، با اهدای لوح از زحمات محمد حسین غفاری در مدت تصدی هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند تقدیر و حکم انتصاب امیری را به ایشان تقدیم نمود.
شایان ذکر است در این سفر امینی و هیات همراه از پروژه‌های شرکت در شهر اراک بازدید به عمل آورده، از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفتند و رهنمودهای لازم را برای بهبود هر چه بیشتر در فعالیت‌های شرکت الوند به تیم مدیریتی شرکت ابلاغ نمودند.

عضو جدید هیات مدیره «شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند» منصوب شد
عضو جدید هیات مدیره «شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند» منصوب شدعضو جدید هیات مدیره «شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند» منصوب شد

عضو جدید هیات مدیره «شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند» منصوب شد

۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸