بازدید مدیران سازمان بورس از پروژه نرگس رشدیه تبریز

جمعی از مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و نیز مدیران ارکان صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال غرب از پروژه نرگس رشدیه تبریز(پروژه موضوع صندوق) بازدید به عمل آورده و در جریان روند اجرایی آن قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ چهارشنبه 14 مهرماه 95، محمدرضا امینی، مدیر عامل به همراه جمعی از معاونین و مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، میزبان مدیران سازمان بورس و هیات مدیره و ارکان صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال غرب در شهر تبریز بودند.

در این بازدید، محمدرضا معتمد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار و مهرداد فرح آبادی، رئیس اداره بازرسی این سازمان، اعضای هیات مدیره صندوق، ناظر صندوق، متعهد و بازار گردان صندوق نیز حضور داشتند.

امینی که رئیس هیات مدیره صندوق نیز می‌باشد، در این بازدید و طی نشستی به تبیین استراتژی‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن در خصوص توسعه ابزارهای نوین تامین مالی به ویژه صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان جهت توسعه فعالیت‌های شرکت پرداخت و استفاده از این ابزارها را اولویت اصلی گروه در تامین مالی پروژه‌ها دانست. وی ضمن تشکر از حضور مسئولان سازمان بورس  برای بازدید از پروژه خاطر نشان کرد: «گروه سرمایه‌گذاری مسکن تلاش دارد با مدیریت مناسب فرایند اجرای پروژه و مدیریت مناسب زمان و هزینه، پاسخ مناسبی را به اعتماد سرمایه‌گذاران در این صندوق بدهد.» وی با اشاره به این که در برنامه اولیه، پیشرفت فیزیکی پروژه در این مقطع 24 درصد پیش بینی شده بوده است، پیشرفت 28 درصدی پروژه را نشان دهنده اهتمام گروه به این مساله دانست. وی به سرمایه‌گذاران و مسئولین سازمان اطمینان داد که در تمامخ صندوق‌هایی که در شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن تعریف می‌‍شود، همین روند وجود خواهد داشت.

در این نشست همچنین معتمد، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، بیان داشت: « شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با عنایت به توانمندی بالا، از ظرفیت خوبی برای توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان برخوردار است که امیدواریم بازار سرمایه کشور بتواند از این پتانسیل هر چه بیشتر استفاده نماید».

شایان ذکر است صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان مسکن شمالغرب، دوسال پیش به منظور تامین مالی پروژه مسکونی نرگس رشدیه تبریز تاسیس شده و در شهریور ماه سال گذشته در بازار سرمایه عضور شد. ای ن پروژه 96 واحدی، در زمینی به مسا حت 3050 متر مربع با زیر بنای کا حدود 30 هزار متر مربع  توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب به عنوان مدیر ساخت، در حال احداث است. گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان مدیر صندوق، شرکت کارگزای بانک ملی ایران به عنوان متولی، شرکت تامین سرمایه آباد مسکن به عنوان بازار گردان، ناظر و متعهد پذیره نویس و موسسه حسابرسی فریوران به عنوان حسابرس، دیگر ارکان صندوق هستند.

بازدید سهامداران از پروژه صندوق مهرماه95
بازدید سهامداران از پروژه صندوق مهرماه95
بازدید سهامداران از پروژه صندوق مهرماه95

۱۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶