مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب منصوب شد

فرشاد فرزین به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب منصوب و جانشین سید جلیل حجازی در این سمت گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در تاریخ 27 مهرماه 95، مراسم تودیع و معارفه ‌مدیران عامل پیشین و جدید شرکت ‌سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با حضور آقایان امینی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مروج، معاون توسعه فناوری و ساخت گروه، رحمتیان، مشاور عالی مدیر عامل بانک مسکن و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در محل سالن کنفرانس این شرکت در شیراز برگزار گردید.
در این جلسه، «فرشاد فرزین» به سمت مدیر عاملی سرمایه‌گذاری مسکن جنوب منصوب گردید و از خدمات حجازی در مدت تصدی‌گری این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.
حجازی در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای فرزین در سمت جدید، در خصوص پروژه‌ها و مسایل فنی و اجرایی شرکت توضیحاتی ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، بتواند همچون گذشته با قدرت به مسیر خود ادامه داده و پله‌های رشد و پیشرفت را طی نماید.
فرزین نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد هیات مدیره شرکت و مهندس امینی به وی، اظهار داشت: «با تلاش مضاعف و همیاری تیم شرکت جنوب، امیدواریم با یاری خداوند و در آینده نزدیک، به نتایج چشم‌گیری دست یابیم».
امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در این جلسه طی سخنانی، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات مهندس حجازی، برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون نمود. وی با بیان این که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با وسعت زیاد عملیاتی، دارای پتانسیل‌های بالایی می‌باشد، خواستار بررسی و  عملیاتی شدن سرمایه‌گذاری‌های جدید و سودده در این حوزه گردید. امینی همچنین از فرزین خواست با تعاملات گسترده‌تر با بانک مسکن، راهکار‌های اجرایی برای رونق تولید در این منطقه را برنامه‌ریزی و اجرا نماید.
در پایان جلسه، احکام آقای فرزین به ایشان اهدا و با اهدای تقدیرنامه‌ای از زحمات حجازی تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است فرزین فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد رشته معماری و شهرسازی از دانشگاه شیراز بوده و سوابق متعددی را در حوزه‌های مرتبط با فعالیت شرکت در کارنامه خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرداری کنگان و خورموج در استان بوشهر و نیز مدیر عاملی شرکت عمران شهر جدید صدرا اشاره نمود.

تودیع و معارفه مدیر عامل جنوب مهر 95
تودیع و معارفه مدیر عامل جنوب مهر 95
تودیع و معارفه مدیر عامل جنوب مهر 95

۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳