دیدار مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شهردار اصفهان

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با حضور در شهر اصفهان، با شهردار این شهر دیدار و مذاکره نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، روز جمعه مورخ 14 آبان‌ماه 95، دکتر جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان، با حضور در دفتر مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، در دیداری که با حضور محمدرضا امینی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، علی مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و نیز جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد، به بررسی امکانات گروه و فرصت‌های موجود به منظور رشد و توسعه هر چه بیشتر روابط پرداخت.

امینی در این جلسه با بر شمردن نقاط قوت و پتانسیل‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن به منظور ورود و اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اصفهان، به ویژه در نوسازی بافت‌های فرسوده، از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود به عنوان از بازوی توانمند این شرکت در اصفهان نام برد که می‌تواند شهرداری را در راستای نیل به اهداف کلان این مجموعه یاری نماید.

جمالی‌نژاد نیز ضمن اعلام خرسندی و رضایت از اقدامات انجام شده در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده این شهر، ابراز امیدواری کرد روابط دو جانبه در راستای گسترش هر چه بیشتر این گونه اقدامات افزایش یابد. وی همچنین تمایل و آمادگی شهرداری را در جهت توسعه و معرفی پروژه‌های جدید به این شرکت مورد تاکید قرار داد.
دیدار مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شهردار اصفهان
دیدار مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شهردار اصفهان

.

۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷